جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۲۳:۴۱
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 17002
سه شنبه، ۱۳ دي، ۱۴۰۱ - ۹:۰۰

استقبال از مسی در پاریس با طعم خشم

لیونل مسی تا به الان مشغول جشن و پایکوبی به دلیل فتح جام جهانی بود و قرار است به زودی به تیم باشگاهی اش برگردد ولی معلوم نیست چگونه از او قرار است استقبال شود.

استقبال از مسی در پاریس با طعم خشم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، مسی و تیم ملی آرژانتین رویای فتح دوباره جام جهانی را از فرانسوی ها گرفتند چرا که اگر تیم فوتبال آرژانتین در فینال این مسابقات از فرانسوی‌ها شکست می خورد ، تیم ملی فرانسه می توانست برای دومین بار پیاپی قهرمان این تورنومنت شود ولی این اتفاق رخ نداد

تاثیر فوق ستاره آرژانتینی ها یعنی لیونل مسی در این دیدار کاملا مشهود بود و این بازیکن  تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در دیدار فینال ۲ گل در جریان بازی و یک گل در ضربات پنالتی وارد دروازه خروس‌ها کرد تا سهم بزرگی در شکست این تیم داشته باشد.

استقبال از مسی در پاریس با طعم خشم

بعد از این قهرمانی آرژانتین ، بازیکنان و هواداران به دفعات متعدد فرانسوی ها و تاریخ این کشور و همینطور بازیکنان این تیم اللخصوص کیلیان امباپه را مورد تمسخر قرار دادند ، مسی بعد از قهرمانی تا به امروز مشغول جشن و شادی بعد از قهرمانی است و هنوز به پارک دو پرنس برنگشته و حالا با اتفاقات پیش آمده این سوال پیش می آید که پاریسی ها از این بازیکن چه استقبالی خواهند کرد و به احتمال زیاد شاهد رفتار خوبی از سوی هواداران فرانسوی نباشد.

استقبال از مسی در پاریس با طعم خشم

کریستوف گالیته سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در مصاحبه‌ خبری خود گفت  : کاملا واضح  است که او در کشورش به خوبی مورد استقبال قرار خواهد گرفت.  همینطور در مورد استقبال از او در ورزشگاه پارک دو پرنس نیز شک ندارم که به خوبی مورد استقبال قرار خواهد گرفت . او با بازی درخشان و مثال زدنی خود در این جام جهانی بهترین عملکرد را از خود به جا گذاشت و تحسین همه را به برانگیخت. حالا درست زمانی که او به این هدف مهم و باورنکردنی دست یافته باید به یاد بیاوریم که او از ابتدای فصل برای ما چقدر مفید بوده و هرزمان در ترکیب قرار می گرفت کار را برای ما راحت می کرد و ناخوداگاه باعث می شد دیگر بازیکنان زمین نیز بازی خوبی از خود نشان دهند.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در ادامه این مصاحبه  در رابطه با تاریخ بازگشت مسی گفت :  مسی قطعا در تاریخ ۳ ژانویه به تیم اضافه می شود.

گفتنی است که مدتی است که بازی های باشگاهی در اروپا بعد از تعطیلی بخاطر بازی های جام جهانی دوباره از سر گرفته شده ، غیبت مسی و صد البته نیمار باعث شد که پاریسی ها اولین شکست فصل خود را در اولین روز سال جدید مقابل تیم لانس متحمل شوند. در رابطه با زمان رسیدن لیونل مسی  باید گفت که او قبل از دیدار با شاتورو در جام حذفی فرانسه به جمع پاریسی‌ها اضافه خواهد شد ولی احتمال اینکه در این مسابق به زمین برود خیلی کم است.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!