جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۲۰:۵۷
فرهنگ و هنر - کد خبر : 2048
جمعه، ۱۱ بهمن، ۱۳۹۸ - ۸:۰۰

آمادگی کامل برای فجر 38

تمام سینماهایی که نامشان در لیست سینماهای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر قرار گرفته است، آمادگی لازم برای برگزاری این جشنواره را دارند.

آمادگی کامل برای فجر 38

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، محمدرضا فرجی مدیرامور سینماهای جشنواره فیلم در گفتگو با رسانه ها درباره آمادگی و تجهیز سالن‌های سینما گفت: تمام سینماهایی که نامشان در لیست سینماهای سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر قرار گرفته است، آمادگی لازم برای برگزاری این جشنواره را دارند.


وی تاکید کرد که کمیته‌های بازدیدی برای چک و بازدید از سالن های سینمایی تشکیل شده که  بعد از تجیهز و آمادگی سالن‌ها دوباره از سینماهای مربوطه بازدید کردند، البته تعداد اندکی از سالن‌ها باید در این زمینه بهتر عمل می‌کردند که بعد از تذکری که دریافت کرده‌اند، این مسائل نیز برطرف شد.


فرجی مهمترین مشکلات سینماها را مربوط به صدا و تصویر آن دانسته بود که با تاکید بر برطرف کردن این مشکلات، اظهار داشت که سینماها آماده خدمت رسانی به مخاطب جشنواره فیلم فجر هستند.
این مدیر سینمایی بیان کرد: مدیران سینماهای کشور این را می‌دانند که مردم در ایام جشنواره فیلم فجر با حضور در سینماهای مختلف، سینمای مورد نظر خود در طول سال را انتخاب می‌کنند. تاکید می‌کنم هرچقدر سینماهای جشنواره فیلم فجر مجهزتر باشند، در ایام غیر از جشنواره فیلم فجر با استقبال بیشتری از سوی مخاطبان سینما مواجه خواهند شد.


وی تاکید کرد: با توجه به مجهز شدن سالن‌های سینمایی در این دوره از جشنواره می‌توانیم بگوییم که یکی از بهترین جشنواره‌ها از نظر خدمات‌رسانی به مخاطب را خواهیم داشت.


فرجی در پایان با اشاره به سینماهای نمایش دهنده فیلم در مراکز استان‌ها توضیح داد: بررسی تجهیزات سینمایی در جشنواره فیلم فجر در استان‌ها برعهده ادارات کل استان‌ها است و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مسئولیت بازدید از سینماهای استان را برعهده دارد.

گفتنی است معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز از اکران همزمان فیلم های بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در تبریز خبر داد.



دیروز نیز در یک نشست خبری سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر که در سالن نشست های سینما ملت برگزار شد. از پوستر جشنواره فیلم فجر و همینطور تندیس جدید سیمرغ جشنواره رونمایی شد.

 

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار فرهنگ و هنر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!