جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۹:۰۷
دفاعی نظامی - کد خبر : 10342
پنجشنبه، ۲۷ خرداد، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

آماده سازی 20 فروند بالگردهوانیروز ارتش جهت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

امیر سرتیپ دوم قربانی از آماده‌سازی ۲۰ فروند بالگرد برای کمک به برگزاری انتخابات و انتقال صندق‌های رای به مناطق صعب‌العبور خبر داد

آماده سازی 20 فروند بالگردهوانیروز ارتش جهت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، امیر سرتیپ دوم قربانی از آماده‌سازی ۲۰ فروند بالگرد برای کمک به برگزاری انتخابات و انتقال صندق‌های رای به مناطق صعب‌العبور خبر داد.

به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس، با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد اظهار داشت: هوانیروز در انتخابات پیش رو اعم از انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها همچون گذشته در راستای تسهیل برگزاری این رویداد مهم با تمام توان پای کار خواهد بود.

وی با اشاره به آمادگی هوانیروز برای اجرای مأموریت‌های محوله گفت: ۲۰ فروند بالگرد برای کمک به برگزاری انتخابات و انتقال صندق‌های رای به مناطق صعب‌العبور پیش‌بینی کرده‌ایم که ان‌شاءلله در خدمت مردم عزیز کشورمان خواهند بود.

فرمانده هوانیروز ارتش بیان کرد: هوانیروز همواره در خدمت مردم و دولت بوده است و علاوه بر مأموریت‌های دفاعی و امنیتی که به نحو شایسته‌ای انجام می‌دهد در حوزه کمک‌رسانی به دستگاه‌های دولتی در عرصه‌های مختلف امداد و نجات، مقابله با صدمات و آسیب‌های ناشی از بلایای طبیعی و بحران‌هایی همچون سیل، زلزله و آتش‌سوزی همواره پا در رکاب بوده است.

امیر سرتیپ دوم قربانی خاطرنشان کرد: هوانیروز در حوزه مقابله با ویروس منحوس کرونا نیز از همان روز‌های نخست شیوع این ویروس، اقداماتی را در راستای ضدعفونی اماکن انجام داد؛ همچنین در راستای نقل و انتقال بیماران کرونایی بدحال نیز خدمت‌رسانی کرد.

وی اظهار داشت: یگان هواپیمایی نیروی زمینی ارتش در حوزه اورژانس هوایی، ۳۰ استان را در سطح کشور تحت پوشش هوایی قرار داده و در این رابطه نیز منشأ خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران بوده است.

فرمانده هوانیروز ارتش در پایان عنوان کرد: هوانیروز همچنین بیمارستان یک‌صد تختخوابی را برای پایش سلامت، غربالگری و واکسیناسیون در منطقه لویزان تهران احداث کرده است تا در حوزه خدمت ‌رسانی و سلامت هموطنان نیز گامی مثبت برداشته باشد.

 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار دفاعی نظامی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!