جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۰۳:۳۴
اروپا و آمریکا - کد خبر : 17088
چهارشنبه، ۲۸ دي، ۱۴۰۱ - ۹:۰۰

آغاز آموزش نظامیان اوکراینی در آلمان و اوکلاهاما توسط آمریکا

رسانه های آمریکایی گزارش دادند که 100 نظامی اوکراینی برای دوره های آموزشی نحوه استفاده از سامانه پدافندی موشک های پاتریوت توسط آمریکا ، به اوکلاهاما رفته اند.

آغاز آموزش نظامیان اوکراینی در آلمان و اوکلاهاما توسط آمریکا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، طبق اطلاعات منتشر شده از سوی فرماندهان ارتش آمریکا ، رسانه های این کشور اطلاع دادند که بسیاری از سربازان و نظامیان اوکراین برای دوره های نظامی به پایگاه هایی در آلمان اعزام شده اند تا در این کشور توسط مربی های نظامی بریتانیایی و امریکایی ، تاکتیک های جنگی را آموزش ببینند.

حتی روزنامه واشنگتن پست نیز در رابطه با سفر 100 نظامی اوکراینی به این کشور خبر داد که به پایگاهی در اوکلاهاما رفته اند تا تحت آموزشی فشرده ، نحوه کار کردن با سیستم های پیچیده سامانه های دفاعی آمریکا را یاد بگیرند 

براساس این گزارش منتشر شده ، آموزش و افزایش تجهیز تسلیحاتی ارتش اوکراین به دلیل مقابله بهتر در برابر روسیه است ، چرا که کشور های اروپایی و آمریکا اصلا مایل به شکست اوکراین در این جنگ نیستند.

از سوی یکی دیگر از رسانه های آمریکا یعنی روزنامه نیویورک تایمز گزارشی از آموزش نظامیان اوکراینی در آلمان منتشر شد ، طبق این گزارش ، هدف از این آموزش ها در آلمان افزایش مهارت های نظامیان اوکراینی برای انجام جنگ های تاکتیکی بهتر در برابر روسیه است تا سطح توانایی انها در حد مطلوبی بالا برود.

مقامات ارشد پنتاگون اطلاعاتی در رابطه با تعداد این نظامیان اوکراینی منتشر کرده است ، به گفته آنها حداقل 500 نظامی اوکراینی در پادگان های جنوب آلمان مستقر شده اند تا تاکتیک های پیچیده نظامی را یاد بگیرند.

در ادامه مقامات پنتاگون اطلاع دادند که خبر اعزام 100 نظامی اوکراینی به آمریکا واقعیت دارد و انها در تاریخ 16 ژانویه وارد پایگاهی به نام فورت استیل در اوکلاهاما شدند تا روش استفاده از سلاح پیچیده پدافند هوایی پاتریوت را یاد گرفته و در خاک اوکراین برای دفاع از آسمان اوکراین در برابر حملات هوایی روسیه استفاده کنند.

در آخرین سفر زلنسکی به آمریکا و در خواست های متعدد او از بایدن باعث شد آمریکایی ها قبول کنند که این سلاح پیشرفته را در اختیار انها بگذارند و بنظر می آید که قرار است تعدادی از سامانه های دفاعی را به اوکراین ارسال کنند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار اروپا و آمریکا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!