جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۲۳:۵۳
سینما و تئاتر - کد خبر : 11585
چهارشنبه، ۲۰ مرداد، ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

«فاتحان اروند»، «عطرهای خالی» و «خانه شیشه‌ای» سه اثر سینمایی در حال‌ تولید

«فاتحان اروند»، «عطرهای خالی» و «خانه شیشه‌ای» سه اثر سینمایی در حال‌تولید این روزها هستند.

«فاتحان اروند»، «عطرهای خالی» و «خانه شیشه‌ای» سه اثر سینمایی در حال‌ تولید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، «فاتحان اروند»، «عطرهای خالی» و «خانه شیشه‌ای» سه اثر سینمایی در حال‌تولید این روزها هستند که به بررسی مختصری از این سه فیلم می پردازیم.

سیدابراهیم عامریان فیلم فاتحان اروند را با موضوع دفاع مقدس تهیه می‌کند؛ پروانه ساخت فیلم سینمایی فاتحان اروند به تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی فرهاد فداکار صادر شد. به زودی پیش تولید این فیلم سینمایی با انتخاب عوامل و بازیگران در استان کرمان آغاز می‌شود.

فاتحان اروند با موضوع دفاع مقدس، به بخشی از دلاوری ها و رشادت های غواصان کرمانی به فرماندهی شهید حاج احمد امینی، در دوران جنگ تحمیلی پرداخته است.

امیر جعفری در فیلم سینمایی خانه شیشه ای به کارگردانی امیر پورکیان نقش‌آفرینی کرده است و نخستین تصویر از حضور او به عنوان یکی از نقش‌های اصلی فیلم منتشر شد. پیش از این نیز خبر حضور بهاره کیان‌افشار و شهاب مظفری در این فیلم رسانه‌ای شده بود. طراح گریم این فیلم محمدرضا گل‌افشار و عکاس احمدرضا شجاعی است.

خانه شیشه ای با محوریت فعالیت پاپاراتزی ها، روایتی از پشت پرده زندگی شخصی سلبریتی ها را به تصویر خواهد کشید. تهیه کنندگی این فیلم را سیدامیر سیدزاده بر عهده دارد. سرمایه گذار پروژه نیز یوسف بناساز و مدیر فیلمبرداری حسن اصلانی است.

نیما رئیسی در فیلم بهاره رهنما ایفای نقش می کند؛ نیما رئیسی  با پیوستن به عطرهای خالی به کارگردانی بهاره رهنما و تهیه کنندگی مجید بابایی، هم‌بازی نیوشا ضیغمی شد. بهاره رهنما پس از توقف سریال خانگی دختران صفویه، فیلمنامه عطرهای خالی را با مشاوره شادمهر راستین نوشت تا این اثر به مرحله ساخت برسد.

بهاره رهنما بازیگری، کارگردانی و تهیه کنندگی را تجربه کرده است از جمله ساخت مستند صدام کن مامان از آثار اوست. وی درباره اولین فیلم بلند خود گفته که پس از توقف پروژه دختران صفویه برای همان شخصیت‌ها، فیلم نامه عطرهای خالی را نوشتم و فیلمبرداری را آغاز کردیم.

نیوشا ضیغمی، نیما رییسی، بهاره رهنما، فریبا نادری، افسانه چهره آزاد، بهناز یادگاری، مرضیه اکبر نژاد، غزاله عبد الهی، فرشاد خدامی، محسن مالجو، بهمن عابدینی، زهرا محمد زاده، پارمیس جلالی، تینا ترابی، رها محمودی فرد، ایلیا عسگری از بازیگرانی هستند که در عطرهای خالی مقابل دوربین قرار گرفتند.

شیما جبراییلی مجری طرح، احمد اردلان صدابرداری و نیما حسن‌دوست تدوین فیلم را برعهده دارند. حسین خدارتی نیز عکاس پروژه و جعفر پاکزاد مشاور رسانه ای فیلم عطرهای خالی هستند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار سینما و تئاتر
پربیننده‌ترین اخبار سینما و تئاتر
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!