جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۱:۴۸
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 16784
دوشنبه، ۰۷ آذر، ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

جذابیت این نشست مطبوعاتی از کل جام جهانی بیشتر بود

سرمربی تیم ملی به همراه کریم انصاریفرد در نشست مطبوعاتی روز قبل از بازی با آمریکا در جمع خبرنگاران حاضر شدند و به سوالات آنها پاسخ دادند.

جذابیت این نشست مطبوعاتی از کل جام جهانی بیشتر بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، امروز دوشنبه هفتم آذر 1401 در قطر نشست مطبوعاتی برگزار شد . در این نشست کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران با همراهی کریم انصاریفرد در میان خبرنگاران حاضر شدند و به سوالات آنان در رابطه با مسائل مختلف از جمله بازی روز سه‌شنبه با آمریکا جواب دادند.

کارلوس کی‌روش در ادامه بسیار امیدوارانه، مثبت و حماسی در مورد بازیکنان تیم ملی حرف زد و به نظر می‌رسد با همین کلمات است که بازیکنان تیم ملی حاضرند سرشان را برای او جلوی توپ بگذارند.

سرمربی تیم ملی در ابتدا از پیروزی ارزشمند تیم ملی در مقابل ولز یاد کرد و گفت فردا بازی ویژه ای هست ، هم برای من و هم برای تیم ملی ایران که باعث افتخار مردم ایران هستند ، ما اینجا هستیم تا تاریخ سازی کنیم و امیدوارم فردا بتوانیم بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.

سرمربی ادامه داد که پیروزی برابر ولز مهم بود و ما فردا میتوانیم آمریکا را شکست دهیم ، ما بسیار با روحیه و با انگیزه هستیم و با تمرکز و جدیت تمام به سراغ بازی بعدی خود در با آمریکا خواهیم رفت و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

جام جهانی یک تورنمنت کوتاه است که ما در مرحله اول برای امتیاز بازی می‌کنیم. اما در مرحله حذفی شرایط متفاوت است و همه چیز برای برنده است و نه بازنده.  

این مسابقات درس بزرگی به همه ماها میدهد ، با نگاه کردن به نتایج ما کاملا به این موضوع پی میبریم ، ما در بازی اول مقابل انگلیس بازنده بودیم و درس های زیادی گرفتیم ولی در بازی بعدی خود در برابر ولز پیروز شدیم و سه امتیاز مسابقه را بدست آوردیم و هنوز در این جام زنده ایم و برای بازی بعدی برنامه داریم ، ما میخواهیم حس ماجراجویانه خود را داشته باشیم پس فقط به گرفتن نتیجه در بازی فردا می اندیشیم ، ما دوست نداریم به این زودی ها با این جام وداع کنیم و تیم ملی تمام سعی خود را خواهد کرد تا برای اولین بار به دور بعد صعود کند.

همه چیز برای یک بازی خوب محیا است هم آمریکا نشان داده که یک تیم منسجم است و هم ما در حال حاضر از روحیه بسیار بالایی برخوردار هستیم.

تیم ملی با برد درمقابل ولز مانند یک ققنوس عمل کرد و ما بعد از شکست ناباورانه در مقابل انگلیس توانستیم از زیر خاکستر دوباره شعله ور شویم.

همیشه به این اعتقاد داشتم یک تیم فوتبال به خاطر تیم بودنش مورد احترام قرار بگیرد. ما یک تیم هستیم و این چیزی است که به آن اعتقاد دارم. ما با ارزش ها و بازیکنان زندگی می‌کنیم. آن‌ها باید این ذهنیت را داشته باشند. مهم ترین کار برای ما خانواده بودن است. وقتی با قوانین حرکت می‌کنید یک تیم می شوید. ما به جاده خودمان در بازی دوم بازگشتیم و یک تیم بودیم.

کی روش در رابطه با اقدام غیر اخلاقی تیم فوتبال آمریکا با انتشار تصویر پرچم جمهوری اسلامی ایران بدون نماد وسط آن گفت : بعد از 42 سال تجربه اگر فکر کنم که با این جنگ‌های روانی می‌شود مسابقه فوتبال را برد، پس انگار چیزی در مورد بازی فوتبال یاد نگرفته‌ام. کار ما سرگرم کردن مردم است. من در آفریقا متولد شدم و تا به امروز در جاهای زیادی کار کرده‌ام. اگر بدانید که یک توپ ساده برای کسانی که دو روز غذا نخوردند، چه جادویی ایجاد می‌کند مطمئنا به اهمیت ماموریتی که دارید آگاه می شوید. 

کی روش بعد از بیان این موضوع با تشویق خبرنگاران و حضار داخل سالن مواجه شد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!