جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۲۲:۱۲
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 16864
پنجشنبه، ۱۷ آذر، ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

انتظار برای شروع مرحله یک چهارم جام جهانی ، از انتقام تا تقابل تجربه و جوانی

جام جهانی در روز سه شنبه آخرین بازی مرحله یک هشتم را پشت سر گذاشت و تیم ها با یک ریکاوری دو سه روزه باید روز جمعه به مصاف یکدیگر بروند و فوتبال دوباره به اوج هیجان خود برسد.

انتظار برای شروع مرحله یک چهارم جام جهانی ، از انتقام تا تقابل تجربه و جوانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، روز جمعه و شنبه  قرار است شاهد بازی 8 تیم در تونمنت بزرگ جام جهانی 2022 قطر با یکدیگر باشیم ، باید دید کدام تیم ها در مرحله یک چهارم متوقف و کدام تیم ها جواز صعود به نیمه نهایی را بدست می آورند. قرار است اولین بازی برزیل و کرواسی باشد و آخرین بازی فرانسه و انگلیس.

برزیل – کرواسی : تقابل تجربه با جوانی

برزیل با بازی هایی که از خود در مرحله گروهی و همچنین مرحله یک هشتم به نمایش گذاشت و توانست کره جنوبی را با نتیجه 4 بر 1 شکست دهد ، برای همه رقبای خود خط و نشان کشید و نشان داد چه تیم با انگیزه و زهر داری در خط حمله است ، طبق اظهار نظر کارشناسان ، یکی از اماده ترین و پر مهره ترین تیم های تاریخ برزیل را شاهد هستیم چرا که در بال های هجومی بازیکنان بسیار زیادی می بینیم و در هر بازی ستاره ای از زمین خارج شده و ستاره ای دیگر جای او را میگیرد و از بابت مصدومیت بازیکنی خیلی به دردسر نمی‌افتد. این تیم واقعا مدعی است.

از طرف دیگر قرار است برزیل با کرواسی بازی کند که بیشتر میل به مدیریت کردن بازی دارد و در این کار به شدت مهارت دارند. کرواسی در چند بازی اخیر خود در تورنمنت های مختلف وقتی به مراحل حذفی می رسد بازی را به وقت اضافه و در نهایت به ضربات پنالتی میکشد ، جایی که به شدت در آن مهارت دارد.

کرواسی با شکست ژاپن در ضربات پنالتی به این مرحله رسید.

آرژانتین – هلند : آیا فن خال انتقام میگیرد؟

فن خال در آخرین مصاحبه خود عنوان کرد میخواهیم انتقام شکست در بازی نیمه نهایی جام جهانی 2014 را از آرژانتین بگیریم.

بدیهی است که هلند در جام جهانی 2014 برزیل در ضربات پنالتی از آرژانتین شکست خورد و از صعود به فینال باز ماند. هلند تنها تیمی است که تا به الان 3 بار در فینال جام جهانی حضور پیدا کرده ولی هر بار در مرحله آخر شکست خورده و هیچ گاه قهرمان جام جهانی نشده است.

از سوی دیگر در آرژانتین تمام تیم متحد شده اند برای مسی بازی کنند تا ویترین افتخارات این اعجوبه فوتبالی تکمیل شود و همچنین به حسرت 32 ساله خود برای رسیدن به قهرمانی در جام جهانی پایان دهند. تا به اینجای کار آرژانتین در بعضی از بازی ها خیلی مطمئن نشان نداده است. در بازی با استرالیا این تیم در دقایق پایانی صاحب موقعیت های زیادی شد ولی همگی آنها را هدر دادند تا دقایق پایانی آن بازی را با التهاب فراوان به پایان ببرسانند.

مراکش – پرتغال : تمام آفریقا پشت این تیم است ، رونالدو و پرتغال طعم رسیدن به فینال را می‌چشند؟

مراکش تیمی بود که در مرحله گروهی نمایشی خیره کننده داشت و در مرحله یک هشتم اسپانیای مدعی را از پیش رو برداشت ، یکی از شاخضه های اصلی این تیم سرعتی بازی کردن مهره های آن است ، تمام تیم برای تمام مراکش می جنگد از اصلی ترین بازیکنان این تیم می توان به حکیم زیاش و اشرف حکیمی اشاره کرد که با انجام کار های ترکیبی ، تکنیکی و صد البته سرعتی به سمت دروازه تیم ها حمله میکنند و ارسال های به شدت تند و تیز خطرناکی دارند.

در سوی مقابل پرتغال را شاید بهترین تیم مرحله یک هشتم بنامیم ، چرا که توانستند به راحتی با نتیجه 6 بر 1 تیم سوئیس را شکست دهند و امید های زیادی برای رسیدن به مراحل پایانی دارند. مهم ترین نکته در رابطه با بازی قبلی این تیم نیمکت نشینی رونالدو بود که در ادامه به مسابقه آمد. نکته جالب در این بازی، حضور یک جوان 21 ساله بجای رونالدو در میدان و قابلیت او در خلق یک نمایش رویایی و هتریک بود.

انگلیس – فرانسه : شاید مهم ترین دیدار جام تا به اینجا

مطمئنا تقابل این دو تیم بسیار هیجان انگیز و مهم است و به شدت نگاه ها را به سمت خود خواهد کشید ، یک تقابل از جنس تاریخ و فرهنگ ،دو تیمی که از نظر منطقه ای به شدت نزدیک به یکدیگر هستند و هر دو تیم مهره‌ها و ستاره‌های زیادی در ترکیب خود دارند و احتمالا شاهد یک جنگ ستارگان دیگر خواهیم بود.

فرانسه مداقع عنوان قهرمانی و یکی از مدعیان کسب جام تا به اینجای کار نشان داده چه تیم پر مهره و متحدی است و به شدت ترسناک بازی می کنند و رقبای خود را همیشه به دردسر می‌اندازند. بیشتر تاسف فوتبال دوستان بخاطر نبود بهترین بازیکن دنیا در این تورنمنت است ، یعنی کریم بنزما که از همان روز های اول مشخص شد یک مصدومیت جدی دارد و نمیتواند خروس ها را همراهی کند.

انگلیس در آن سوی میدان تا الان با بازی های خوب و حساب شده در مرحله گروهی و مرحله یک هشتم نشان داد چه تیم منسجمی است و ستاره های جوان این تیم به شدت از نظر عملکرد فنی مورد تشویق دیگران و اصحاب رسانه قرار گرفته اند. این تیم تا به اینجای کار نشان داده می تواند مدعی جدی برای کسب عنوان قهرمانی باشد. این تیم در دوره قبلی رقابت ها در مرحله نیمه نهایی حضور داشت ولی در برابر کرواسی شکست خورد تا به فینال نرسد ولی الان جدی تر از قبل پا به این تورنمنت گذاشته است.

در حال حاضر همه فوتبال دوستان دنیا منتظر آغاز دیدار های بالا هستند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. موردریچ ، رونالدو ، نیمار و مسی آخرین جام جهانی خود را تجربه می کنند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز جمعه، 7 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!