شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۴:۰۴
فوتبال و فوتسال - کد خبر : 16838
دوشنبه، ۱۴ آذر، ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

این فرانسه بوی قهرمانی می‌دهد

تیم ملی فرانسه به مصاف لهستان رفت و توانست این تیم را با نتیجه 3 بر 1 شکست دهد و با نمایشی که از خود نشان داد میتوان گفت مدعی اصلی کسب جام است.

این فرانسه بوی قهرمانی می‌دهد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، روز 13 آذر 1401 و از ساعت 18:30 دقیقه به وقت ایران در قطر بازی تیم های فرانسه و لهستان برگزار شد که در پایان این بازی خروس ها توانستند با نتیجه 2 بر 1 به برتری برسند و به مرحله یک هشتم راه پیدا کنند.

بازی در نیمه اول با شور و هیجان خاصی شروع شد و هر دو تیم سعی داشتند با فشار آوردن به روی دروازه رقیب خود به گل برسند ، تیم فرانسه تلاش میکرد از مناطق مختلف زمین برای حمله استفاده کند و دفاع منسجم لهستان اجازه نمیداد.

لهستان نیز برای موقعیت های بدست آمده سعی داشت از کناره ها نفوذ کند و یا از طریق ارسال های بلند لواندوفسکی را صاحب موقعیت کنند که هر بار در انجام این کار شکست میخوردند.

نیمه اول روبه اتمام بود و بنظر میرسید هر دو تیم خود را برای نیمه دوم آماده میکنند و به نتیجه صفر بر صفر در نیمه اول رازی هستند ولی ستاره های فرانسه از موقعیت بدست آمده در اواخر نیمه اول نهایت استفاده را بردند که در نتیجه ژیرو توانست گل برتری تیمش را بزند تا بازی با نتیجه 1 بر صفر به سود فرانسه در نیمه اول به پایان برسد.

 

در وقت های تلف شده نیمه اول لهستان صاحب موقعیت شد که بنظر میرسد دفاع و دروازه بان فرانسه متزلزل نشان می‌دهند.اما نتیجه تغییری نکرد.

با شروع نیمه دوم گمان میرفت لهستان خود را به آب و آتش بزند تا نتیجه بدست آمده را تغییر دهد اما این گونه نبود و ترس از ضد حملات فرانسه داشتند که فرانسه ابزار این کار را داشت.

بازی با فشار های نصفه  نیمه لهستان و ضد حملات خطرناک فرانسه پیگیری میشد تا اینکه امباپه صاحب یک موقعیت ایده آل شد و آن را از دست نداد و توانست گل اول خودش را در این مسابقه به ثمر برساند. تا نتیجه بازی 2 بر صفر شود.

در ادامه لهستان کمی به خود امد و جرات بیشتری پیدا کرد که روی درواز فرانسه خطر ایجاد کند که باز این بال های هجومی فرانسه بودند که یک موقعیت خوب گل زنی فراهم کردند و این بار باز هم امباپه گل دوم خود در این بازی را زد. و حساب کار 3 بر صفر شد و عملا لهستان از دور رقابت ها حذف شده بود.

با این دو گلی که امباپه به ثمر رساند توانست 5 گله شود و به تنهایی آقای گل جام  تا به اینجای کار شود.

در ادامه لهستان فشار بیشتری آورد تا اختلاف را کم کند و از سنگینی شکست کم کند که با اشتباه مدافع فرانسوی صاحب یک ضربه پنالتی شد و بعداز چک کردن از طریق VAR  داور این مسابقه یک پنالتی برای لهستان گرفت.

برای بار اول لواندوفسکی پشت توپ ایستاد و ضربه را زد ولی هوگو لوریس دروازه بان فرانسه گرفت که داور خطای روی خط نبودن یکی از پاهای دروازبان دستور به تکرار داد و در تکرار پنالتی لواندوفسکی توانست گل اول لهستان را به ثمر برساند.

در نتیجه بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود فرانه به اتمام رسید و با توجه به اینکه واقعا فرانسه در این بازی خوب کار کرد و نتیجه خیلی خوبی هم گرفت نشان میدهد میتواند برای دومین بار پیاپی قهرمان شود.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار فوتبال و فوتسال
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!