شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۰:۰۱
کرونا - کد خبر : 11664
جمعه، ۲۲ مرداد، ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰

ورود ۱۲ هزار دُز واکسن کووبرکت به قم

سیامک محبی از ورود حدود ۱۲ هزار دُز واکسن ایرانی کووبرکت به قم خبر داد.

ورود ۱۲ هزار دُز واکسن کووبرکت به قم
به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، سیامک محبی از ورود حدود ۱۲ هزار دُز واکسن ایرانی کووبرکت به قم خبر داد.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: تزریق واکسن در مراکز واکسیناسیون با قدرت ادامه دارد و هیچ خللی در کارها به‌وجود نیامده‌است.
 
بر اساس گفته‌ها،  تاکنون بیش از ۲۵۲ هزار دُز واکسن در قم تزریق شده که اغلب آنها ایرانی بوده‌است. همچنین امروز نیز حدود ۱۲ هزار دُز دیگر واکسن ایرانی کوو برکت وارد قم شد که به‌همشهریان تزریق می‌شود.
 
کرونا، ویروسی است که گستردگی شیوع آن بسیار وسیع است و از جمله راه‌های انتقال آن عطسه، سرفه، دست‌ دادن و روبوسی است؛ پزشکان توصیه می‌کنند، افراد علاوه بر پرهیز از دست‌دادن، روبوسی و حضور در مرکزهای عمومی؛ به‌ هنگام عطسه لازم است، جلوی بینی خود را با دستمال بگیرند و یا برای مهار آن از آرنج خود استفاده کنند.
 
 از ۲۷ خردادماه وضعیت کرونایی قم، پس از ۴۰ روز از وضعیت نارنجی به زرد بهبود یافته بود که پس از آن  از تاریخ نهم تیرماه جاری بار دیگر جزو شهرهای نارنجی و از ۲۳ تیرماه مجددا در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار گرفت.
 
شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین اخبار دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.
 
همچنین همشهریان قمی در صورت مشاهده هرگونه علامتی در رابطه با ویروس کرونا در خود و افراد خانواده، می‌توانند به مرکزهای جامع سلامت امام حسن عسکری(ع) در شهرک امام حسن عسکری(ع)، امام خمینی(ره) در بلوار شهید کریمی (بنیاد)، فرقانی در انتهای شیخ‌آباد، پردیس در پردیسان (خیابان ایمان)، خوراکیان در بلوار ۱۵ خرداد، بعثت در نیروگاه، شهدا در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان)، پنبه‌چی در خیابان امام خمینی(ره) و جندقیان در خیابان زاویه مراجعه و خدمات رایگان دریافت کنند.
 
قابل ذکر است که، با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir همه ایرانیان می‌توانند با تکمیل اطلاعات خواسته ‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.
 
 
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار کرونا
پربیننده‌ترین اخبار کرونا
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!