شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۲:۵۵
اقتصاد بین الملل - کد خبر : 16922
دوشنبه، ۲۸ آذر، ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

1.5 میلیون نفر در انگلیس دست به اعتصاب زدند

اطلاعات بدست آماده نشان می دهد در حال حاضر بالاترین نرخ اعتصاب از زمان نخست وزیری مارگارت تاچر در انگلیس را شاهد هستیم و طبق برآورد تا به الان 1.5 میلیون نفر دست به اعتصاب زده اند.

1.5 میلیون نفر در انگلیس دست به اعتصاب زدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از بلومبرگ ، یک گروه کارشناس اقتصاد در انگلیس اعلام کرده در این کشور در حال حاضر شاهد بالاترین میزان اعتصاب از زمان نخست وزیری مارگارت تاچر هستیم و این موضوع می تواند عواقب وحشتناکی برای انگلیس داشته باشد.

در حال حاضر پرستاران و رانندگان آمبولانس ها ، کارگران و کارکنان راه آهن ، اداره پست ، رانندگان بخش اتوبوسرانی و کارمندان و خدمه بخش ارائه خدمات عمومی ، از جمله بخش هایی هستند که دست به اعتصابات سراسری زده اند.

کارگران ، کارمندان و کارکنان بخش های مختلف نامبرده به دلیل رکود و تورم اقتصادی و بخصوص کمبود درآمد و بالا بودن هزینه ها همگی از عواملی هستند که باعث شده دست به اعتصابات گسترده بزنند.

این در حالی است که اروپا نزدیک به 8 ماه است که با بحران اقتصادی دست و پنجه نرم میکند و مدتی است که اتحادیه کارگری انگلیس با مقامات دولتی در حال بحث و گفتگو در رابطه با میزان حقوق کارگران هستند و همین مورد باعث خشم کارگران انگلیس شده است.

این اعتصابات از قبل برنامه ریزی شده تا در ماه اخر سال میلادی انجام شود ، در حال حاضر اختلالات زیادی در خدمات رسانی انجام شده و همین موضوع باعث شده که علاوه بر رکود اقتصادی در انگلیس حالا همه کار ها عقب افتاده است و بنظر می رسد دولت انگلیس دچار آسیب و بحران شدیدی شده.

حال موسسه کپیتال اکونومیکس با استفاده از اطلاعات جمع اوری شده گزارش داد : فقط انتظار می‌رود برای ماه دسامبر شاهد اعتصاب 1.5 میلیون نفر در انگلیس باشیم که بالاترین میزان از سال 1989 تاکنون است. بیشترین میزان اعتصاب مربوط به کارگران شرکت پست و در جایگاه بعد هم کارمندان شرکت راه‌آهن قرار دارند که در حال حاضر مدتی است که در اعتصاب به سر می برند و قرار است در تاریخ نامبرده شده به خیابان ها بیایند و اعتراضات خود را به گوش همه اصحاب رسانه و دولت انگلیس برسانند.

کارشناسان اقتصادی انگلیس اعلام کرده اند که این حجم از اعتصابات باعث می شود تولید ناخالصی داخلی انگلیس به نیم درصد کاهش پیدا کند و شرایط اگر ادامه دار باشد این روند کاهشی بیشتر هم خواهد شد.

در حال حاضر همه بسته های اداره پست اطراف این اداره روی زمین قرار گرفته و خوراک جوندگان و موجودات موذی مانند موش شده ، چرا که هیچ کارگری وجود ندارد که انها را به انبار انتقال دهد.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار اقتصاد بین الملل
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!