شنبه، 8 ارديبهشت، 1403 | Saturday 27th of April 2024
۰۱:۴۴
اجتماعی - کد خبر : 2636
جمعه، ۱۶ اسفند، ۱۳۹۸ - ۹:۰۰

گفت وگوی تلفنی معاون اول رییس جمهور با استانداران استانهای درگیر با کرونا

جهانگیری در تماس هاي تلفنی با استانداران استان های تهران، قم، البرز، گلستان، گیلان، مازندران و خوزستان در جریان آخرین وضعیت این استان ها در خصوص تعداد مبتلایان به ویروس کرونا قرار گرفت.

 گفت وگوی تلفنی معاون اول رییس جمهور با استانداران استانهای درگیر با کرونا

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری ایران زمین،دکتر جهانگیری در این گفت و گوهاي تلفني با اشاره به لزوم برنامه ریزی و فعالیت استانداران بعنوان نمايندگان عالي دولت در چارچوب سیاست ها و برنامه های ستاد ملی مبارزه با کرونا به رياست وزير محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و اجراي بخشنامه ها و مصوبات این ستاد،‌ با بكارگيري تمامي ظرفيت هاي استان، بر آگاه سازی، آموزش، اطلاع رسانی بموقع و نيز استفاده از توان همه دستگاه ها بویژه سازمان های مردم نهاد و رسانه ها برای افزایش سطح بهداشت فردی و عمومی به عنوان اصلی ترین روش مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دولت با کمک همه نهادها در تلاش است تا نیازمندي ها و امكانات مورد نياز همه مناطق کشور برای مقابله با این بیماری را تامين كند، از استانداران خواست تا با شناسایی و بسیج امکانات همه دستگاه ها ضمن رسیدگی به وضعیت مبتلایان، مانع از شیوع بیشتر ویروس کرونا شوند.

معاون اول رییس جمهور ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی که در گوشه و کنار کشور در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند، اظهار داشت: در مقطع حساس کنونی باید از خدمات همه نیروها و کسانی که برای رفع کمبودها و نیازهای روزمره مردم در بخش های مختلف تلاش می کنند، تشکر کرد.

دکتر جهانگیری همچنین با تاکید بر ضرورت شناسایی و برخورد با سودجویان و متخلفانی که با احتکار و گران فروشی اقلام بهداشتي و درماني مورد نیاز مردم، نظام سلامت کشور را هدف قرار داده اند،‌ گفت: استانداران باید ترتیبی اتخاذ نمایند تا ضمن معرفی این افراد به مراجع قضایی آرامش در بازار محصولات بهداشتی و درماني ایجاد شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا با همبستگي اجتماعي و اراده ملی و امید به آینده کشور از این بحران به سرعت عبور کند.

معاون اول رئيس جمهور همچنين ضمن تاکید بر ضرورت اجراي مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نظیر استقرار افراد در منازل و پرهیز از سفرهای درون شهری و برون شهری، خواستار مدیریت صحیح و برنامه ريزي براي کاهش ترددها شد.

استانداران تهران، قم، البرز، گلستان، گیلان، مازندران و خوزستان نیز در این مکالمه هاي تلفنی ضمن ارایه گزارشی از آخرین اوضاع و برنامه های اجرا شده برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، به تشريح اقدامات خود در زمینه تجهیز مراکز درمانی، اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و بهره گيري از ظرفیت های نهادهای نظامی و سازمان هاي مردم نهاد را بیان کردند.

ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز شنبه، 8 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!