چهارشنبه، 19 ارديبهشت، 1403 | Wednesday 8th of May 2024
۱۵:۴۲
کانادا
جسم ناشناخته پرنده UFOs که با هواپیمای جنگنده در کانادا سرنگون شده، بالون نیست 26 بهمن 1401

دولت کانادا تا کنون نمی تواند تایید کند که آیا این یک شی با منشا فرازمینی بوده است یا خیر، اما اعلام کرد که آن را تجزیه و تحلیل خواهد کرد

شیاطین سرخ اروپا حذف شد ، مراکش اول صعود کرد 10 آذر 1401

بازی های گروه ششم مسابقات جام جهانی قطر با برد مراکش و صعود این تیم همراه بود ، بلژیک پر ستاره نیز در مقابل کرواسی مساوی کرد و در نهایت حذف شد.

حمله با سلاح سرد در کانادا 25 کشته و زخمی برجای گذاشت 14 شهريور 1401

پلیس کانادا به دنبال دو مظنون در جریان حمله با چاقو در روز یکشنبه که 10 نفر کشته و حداقل 15 نفر زخمی برجای گذاشت، هستند.

دبیر کل ناتو: همکاری روسیه و چین، یک چالش استراتژیک برای ناتو است 5 شهريور 1401

ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو روز جمعه با استقبال از سرمایه گذاری اخیر کانادا در سیستم های دفاعی آمریکای شمالی پس از اولین بازدید خود از کانادا، گفت که توانایی های روسیه در شمال یک چالش استراتژیک برای ناتو است.

دستگیری معترضان کانادایی توسط پلیس 30 بهمن 1400

پلیس، برخی از آنها سوار بر اسب، به جمعیت معترضان فشار آورد تا آنها را از خیابان های مرکز شهر اتاوا پاکسازی کند، بیش از 100 نفر را دستگیر کردند و خودروهایی را که بیش از سه هفته بود که مرکز پایتخت را مسدود کرده بودند، با خود بردند.

افزایش مهاجرت خانواده های کانادایی به خارج از شهرهای بزرگ؛ از دلایل افزایش تورم 25 بهمن 1400

اپیدمی مهاجرت خانواده‌های جوان به خارج از شهرهای بزرگ کانادا، نیروی کار را از بازار کار در حال حاضر فشرده، خالی کرده است. اتفاقی که کارشناسان معتقدند، افزایش تورم دستمزد در صنایع خاص را به دنبال خواهد داشت.

ادامه حضور معترضان در مرز آمریکا و کانادا؛ مذاکره کنندگان در حال تلاش برای حل و فصل وضعیت هستند 24 بهمن 1400

اگرچه پلیس توانسته است تظاهرکنندگان را از منطقه گمرک عقب براند، همچنان حدود 200 معترض در مرز ایالات متحده و کانادا باقی مانده اند.

اعتراضات کامیون داران علیه قوانین واکسیناسیون، اتاوا کانادا را مسدود کرد 11 بهمن 1400

پس از آنکه هزاران نفر در پایتخت کانادا برای اعتراض به نخست وزیر جاستین ترودو و دستورات واکسیناسیون کرونا، تجمع کردند، ده ها کامیون و خودروهای دیگر برای دومین روز متوالی منطقه مرکزی شهر اتاوا را مسدود کردند.

وزارت خارجه کانادا هک شد 5 بهمن 1400

مقامات بدون افشای هویت عامل یا عاملین، گفتند هکرها هفته گذشته به وزارت خارجه کانادا حمله سایبری کردند و برخی از سرویس‌ها هنوز هم قابل دسترسی نیستند.

بادهای شدید 210000 مشترک را در انتاریوی کانادا بدون برق گذاشت 21 آذر 1400

شرکت آب و برق Hydro One (H.TO) روز شنبه گفت وزش باد شدید استان انتاریو کانادا را در نوردید و بیش از 280,000 خانه و کسب و کار را در تاریکی فرو برد ، اگرچه برق برخی از آنها بعداً بازگردانده شد.

کانادا به تحریم دیپلماتیک المپیک می پیوندد 18 آذر 1400

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا اعلام کرد، این کشور در تحریم دیپلماتیک بازی های المپیک زمستانی 2022 پکن در ماه فوریه به متحدان خود می پیوندد تا پیامی را در مورد سابقه حقوق بشر چین به جامعه جهانی ارسال کند.

جابجایی پایگاه آموزشی اصلی ارتش بریتانیا از کانادا به عمان در اقدامی خصمانه برابر ایران 3 آذر 1400

ارتش بریتانیا از سال 1972 پایگاه عظیمی در استان آلبرتای کانادا داشته است. پایگاه سافیلد با خروج منابع ارتش بریتانیا پس از پایان جنگ سرد از آلمان، اهمیت فزاینده ای پیدا کرد.

واکنش وزارت امور خارجه به اقدام ضد ایرانی کانادا در سازمان ملل 27 آبان 1400

اقدام دولت کانادا و دیگر بانیان این قطعنامه که مصداق بارز سوء استفاده از مفاهیم و ارزش های متعالی حقوق بشری برای پیشبرد اغراض کوته بینانه سیاسی است، محکوم و فاقد هرگونه وجاهت و اثر قانونی می دانیم.

پرتاب سنگ به نخست وزیر کانادا در کمپین انتخاباتی 16 شهريور 1400

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در طی یک کمپین انتخاباتی مورد پرتاب سنگ واقع شد.

واکنش ترودو به حکم دادگاه چین، علیه جاسوس کانادایی 20 مرداد 1400

دادگاه چینی، تاجر کانادایی را که در چین مشغول به جاسوسی بوده، مجرم شناخته و به ۱۱ سال حبس محکوم کرده است. این دادگاه اعلام کرده است که ۵۰ هزار یوان از اموال شخصی وی را توقیف کرده و او را بعد از گذراندن حبس از چین اخراج خواهد کرد.

کانادا بدون هیچ سندی حادثه کشتی صهیونیستی را به ایران ارتباط داد 12 مرداد 1400

وزارت خارجه کانادا با صدور بیانیه‌ای از کمپین اتهام زنی به ایران در خصوص حادثه کشتی مرسر استریت حمایت کرد.

کانادا صلاحیت ارائه گزارش راجب سانحه هواپیمای اوکراینی را ندارد 4 تير 1400

ما از این واقعه بارها ابراز تاسف و تاثر کرده ایم و می دانیم هر اقدامی انجام شود نمی تواند از درد و رنج از دست دادن عزیز خانواده ای بکاهد

واکنش وزارت امور خارجه به رای دادگاه کانادایی در مورد هواپیمای اوکراینی 31 ارديبهشت 1400

از دولت کانادا می خواهیم بجای تظاهر به فعال بودن در رابطه با این سانحه تاسف بار، رفتار یک دولت برخوردار از بلوغ را از خود نشان داده و براساس قواعد شناخته شده بین المللی و احترام به اصول رفتار کند

اعتراض پلیس بین الملل ناجا به عدم همکاری کانادا در تحویل خاوری 26 آبان 1399

خاوری متهم اختلاص 3هزار میلیارد تومانی به دلیل اخلال در نظام اقتصادی کشور به 20 سال، به دلیل اخذ رشوه به 10 سال و به پرداخت جریمه نقدی معادل مبلغ رشوه 3میلیون دلاری محکوم شده است

ایمنی ماسک‌های پارچه‌ای مشخص شد 4 خرداد 1399

متخصصان علوم پزشکیِ کانادا به تحقیق و مطالعه درباره موثر بودن ماسک‌های پارچه‌ای در جلوگیری از انتقال و انتشار ویروس کرونا پرداخته‌اند.

اخبار برگززیده ...
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...