جمعه، 7 ارديبهشت، 1403 | Friday 26th of April 2024
۱۱:۲۱
تاثیر ویروس کرونا بر سلامت انسان ها
افزایش شدید BMI کودکان و نوجوانان در دوران کرونا 1 مهر 1400

بر اساس یک مطالعه جدید که بر تغییرات ناشی از ویروس کووید-19 در کودکان و نوجوانان متمرکز شده بود، در اوج شیوع کرونا، تغییرات "BMI" کودکان تقریباً دو برابر شده است.

زندگی سالم با نوشیدن روزانه آب 5 ارديبهشت 1400

مصرف روزانه و به اندازه آب در طول شبانه روز به حفظ سلامت بدن انسان کمک می کند، همچنین سم زدایی و حفظ دمای بدن به نوبه خود به داشتن سبک زندگی سالم سوق می دهد.

اجرای شعار امسال سازمان بهداشت جهانی در ایران 23 فروردين 1400

دکتر جعفرصادق تبریزی: از تیرماه فضاهای دیگری را به فضاهای موجود نظام بهداشتی اضافه خواهیم کرد تا بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته افراد بیشتری برای دریافت واکسن نزد ما بیایند.

مضرات استفاده مداوم از مواد ضدعفونی کننده 28 اسفند 1399

بهترین راهکار مقابله با بیماری های ویروسی شست و شو مداوم دست ها با آب و صابون است و استفاده از الکل و مواد ضد عفونی کننده ر شرایطی که امکان شستشوی دست ها وجود ندارد استفاده از مواد ضد عفونی کننده بهترین راهکار است.

موافقت وزیر کشور در خصوص افزایش سهمیه واکسن کرونا به خوزستان 14 اسفند 1399

هیچ تغییر جدیدی در رنگ بندی خوزستان ایجان نشده و همچنان ۱۱ شهرستان در وضعیت قرمز هستند. وزیر کشور با درخواست افزایش سهمیه واکسن برای خوزستان موافقت کردند.

آی سی یو بیمارستان ها مملو از بیماران کرونایی 26 بهمن 1399

همزمان با هشدار سازمان نظام پزشکی، مسئولان وزارت بهداشت نیز در روزهای اخیر از آغاز نشانه های خیر چهارم کرونا در ایران خبر و هشدار می دهند. سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز شنبه فوت دو نفر به علت ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا در کشور را تایید کرد و گفت: در ابتدای مسیر پر التهاب خیز چهارم بیماری کرونا هستیم.

تاثیر رویداد آفساید بر پیشرفت سلامت ایران 9 بهمن 1399

بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی و فرمایشات متعدد رهبری در مورد پیشرفت روا نیست هنوز کسی در آفساید توسعه باشد، انشاالله بتوانیم کمک کنیم تا همه‌ی گروه‌های نوآور و خلاق حوزه‌ی سلامت در مسیر پیشرفت حرکت کنند.

تبعات منفی اجتماعی و روانشناختی کرونا 9 دي 1399

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور به تبعات منفی اجتماعی و روانشناختی کرونااشاره کردو به ارائه راهکار‌هایی جهت کاهش بار تبعات ناشی از صدمات اجتماعی و روانشناختی کرونا پرداخت.

تاثیر ویروس کرونا بر سلامت انسان ها، اقتصاد جهان و دولت ها 8 ارديبهشت 1399

در یک سمینار آنلاین، تاثیرات ویروس کرونا بر سلامت انسان ها، اقتصاد جهان و دولت ها توسط پروفسور گوکهان هوتامیش گیل، استاد ژنتیک و متخصص متابولیسم دانشگاه هاروارد و پروفسور دارن آچم اوغلو، استاد اقتصاد در انستیتوی فن آوری ماساچوست،مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار برگززیده ...
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...