يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403 | Sunday 19th of May 2024
۱۶:۴۳
اجتماعی - کد خبر : 18949
جمعه، ۱۴ ارديبهشت، ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰

سردار رادان: اولین قدم دشمن تحریف واقعیت است

فرمانده فراجا گفت: از دشمن سؤال می‌کنیم که در دانشگاه‌های آمریکا، فرانسه و انگلستان چه خبر است؟! از دانشجویان دختری که به آن‌ها ستم‌ها می‌شود و از شعار زن زندگی و آزادی که در آمریکا و اروپا می دادند چه خبر؟!

سردار رادان: اولین قدم دشمن تحریف واقعیت است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا عصر امروز در اجتماع بزرگ مردم اصفهان که در خیمه گلستان شهدا برگزار شده بود، در حمایت از طرح عفاف و حجاب با بیان اینکه افتخار پلیس اجرای حکمی قانونی و شرعی در حوزه عفاف و حجاب است، اظهار کرد: قصه پرغصه حجاب دشمن ما را در همه عرصه‌های تاریخ آزار داده است مربوط به امروز و دیروز نیست.
 
وی با بیان اینکه نقشه شوم برای عفاف و حجاب از زمان ایجاد جرأت تعرض به خانه دختر رسول خدا کشیده شد، تصریح کرد: این دشمنی از آن روز تا امروز ادامه دارد و کم‌توجهی است که احساس کنیم که هجمه به عفاف و حجاب از دیروز و امروز بوده است، البته شدت پیدا کرده است.
 
رادان با بیان اینکه دشمن تمام‌قد در برابر دین ما قرار گرفته تا بتواند همه کید و حیله‌های خود را به منصه ظهور برساند، عنوان کرد: این نکته به این معنی نیست که یک دختر از روی نافهمی یا کید دشمن حجابی از سر بردارد؛ اساس دو جبهه در برابر هم قرار گرفتند، اسلام در یک طرف و کفر در طرف دیگر قرار گرفته‌اند.
 
فرمانده فراجا با اشاره به فتنه‌های گذشته و امروز تصریح کرد: دشمن فهمیده است که اصل مترقی دین و عفاف و حجاب، اصلی است که نمی‌تواند در برابر آن مقاومت کند؛ بلکه باحجاب و عفاف نه به‌عنوان یک روسری بلکه به‌عنوان یک اصل مخالفت خود را آغاز کردند.
 
وی با بیان اینکه عنصر کلیدی دشمن برای درنوردیدن همه سنگرهای ما اصل مترقی عفاف و حجاب است، گفت: رضاشاه را کسی جز اروپایی‌ها سر خط کردند که چادر از سر زنان ما بردارد؟ آن روز سرباز بی جیره و مواجب اروپایی‌ها رضاشاه و عیاشی او بودند.
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!