يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403 | Sunday 19th of May 2024
۱۵:۳۷
محیط زیست - کد خبر : 14330
جمعه، ۱۹ آذر، ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

اهداء کارت همیار محیط زیست به استاندار تهران

شب گذشته طی بازدید استاندار تهران از پاسگاه سرمحیط بانی پناهگاه حیات وحش کاوده، کارت همیار افتخاری محیط زیست و لباس محیط بانی به استاندار تهران اهدا شد.

اهداء کارت همیار محیط زیست به استاندار تهران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از ایلنا، محسن منصوری، استاندار تهران، شب گذشته در بازدید از سرمحیط بانی پناهگاه حیات وحش کاوده،، از نزدیک در جریان وضعیت محیط بانان پناهگاه حیات وحش این پاسگاه قرار گرفت.
 
وی با تاکید بر ضرورت پشتیبانی جدی و همه جانبه از محیط بانان و توجه به صیانت از مناطق طبیعی و تحت مدیریت محیط زیست استان تهران و انجام اقدامات لازم برای افزایش ضریب حفاظتی این مناطق، موضوع محیط زیست را یکی از اولویت های اساسی کار در استان تهران برشمرد.
 
منصوری با اشاره به برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و فنی درباره آلودگی هوای تهران در استانداری تهران گفت: با جدیت پیگر موضوعات آلودگی هوا هستیم. حتی نشست هایی با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر کشور برگزار شده و چندین بار موضوعات آلودگی هوا از سوی رییس جمهور به طور حضوری پیگیری شده است و تلاش بر این است تا سایر دستگاه‌های مرتبط به ویژه در موضوع آلودگی هوا همراه محیط زیست باشند.
 
وی حضور شب گذشته خود در بین قشر مجاهد و تلاشگر محیط بان را شبی پرخاطره و به یادماندنی قلمداد کرد و افزود: حسن خلق، وسعت دل و کرامت محیط بانان شریف، نشات گرفته از روح متعالی طبیعت و محیط زیست است.
 
سعید محمودی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران نیز در این بازدید همراه استاندار تهران بود و ضمن ارایه گزارشی از آخرین وضعیت زیستگاه ها و پاسگاه های محیط بانی استان تهران، گفت: اقدامات مهمی در برخورد با تصرفات در اراضی ملی در مناطق حفاظت شده بخصوص منطقه حفاظت شده ورجین شمیران و پارک‌های ملی خجیر وسرخه انجام شده و این موضوع از اولویت های اصلی در حوزه محیط زیست طبیعی استان تهران به شمار می آید.
 
وی در پایان این بازدید کارت همیار افتخاری محیط زیست و لباس محیط بانی به استاندار تهران اهدا کرد.
 
ثبت نظر
نام و نام خانوادگی :
نظر خود را بنویسید :
پربیننده‌ترین اخبار محیط زیست
پربیننده‌ترین اخبار محیط زیست
پربیننده‌ترین اخبار
آخرین اخبار
اخبار برگززیده ...
به نظر شما نتیجه برجام چه تاثیری بر معیشت مردم می گذارد؟
تاثیر بسیار مطلوب بر اقتصاد و معیشت مردم
بدون تاثیر
تاثیر بد و مخرب در دراز مدت بر اقتصاد و امنیت ملی
ثبت رای
قیمت لحظه ای
در حال بروز رسانی ...
دلار
بیت کوین
یورو
لیر
پوند
دلار کانادا
یوان چین
کرون سوئد
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
سکه
انس طلا
مثقال طلا
طلای ۱۸
تمامی قیمت ها به ریال می‌باشد.
در حال بروز رسانی ...
نفت برنت
در حال بروز رسانی ...
بورس
در حال بروز رسانی ...
شهروند خبرنگار ...
تقویم روز يكشنبه، 30 ارديبهشت، 1403
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد
تحلیلگر ایران زمین
ربات ChatGPT؛ هوش مصنوعی مُچ هوش انسانی را خواباند؟ وقتی هنوز زبان انسانی دست برتر را دارد

ربات Chat GPT این روزها سروصدای بسیاری به راه انداخته و بسیاری از علاقه‌مندان به این حوزه، هر روز مشغول چت کردن با رباتی هستند که با شما حرف می‌زند، راهنمایی‌تان می‌کند و حتی کارهایتان را با سرعتی باورنکردی انجام می‌دهد؛ آن هم تا حدی زیادی رایگان!