دسته : فرهنگ و هنر
شماره : 13254228544
تاریخ : 18 فروردين 1400
انیمیشن خرچنگ به مسابقه فرانسه راه پیدا کرد انیمیشن «خرچنگ» به بخش مسابقه چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم زنان کرتی فرانسه راه پیدا کرد.

به گزارش پايگاه خبري و تحليلي ايران زمين، انیمیشن «خرچنگ» به کارگردانی شیوا صادق‌اسدی به مسابقه چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم زنان کرتی فرانسه راه پیدا کرد.

طبق اعلام اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان، انیمیشن ۱۱ دقیقه‌ای «خرچنگ» از تولیدات سال ۱۳۹۸ کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان است که امسال به چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم زنان کرتی فرانسه راه پیدا کرد.


انیمیشن «خرچنگ» با ۴ فیلم دیگر از کشورهای لهستان، فرانسه، ایتالیا و فنلاند در گروه دوم فیلم‌های بخش  فیلم‌های کوتاه این مسابقه قرار دارد.

علاقه مندان می‌توانند از ۱۴ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ به صورت آنلاین با خرید بلیت این مجموعه را تماشا کنند.



انیمیشن «خرچنگ» داستان پسربچه‌ای خجالتی و منزوی است که علاقه دارد به عضویت گروه تئاتر مدرسه درآید ولی تنها نقشی که به او پیشنهاد می‌شود نقش یک خرچنگ است که در ادامه برای او اتفاقات جالبی می افتد.

چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم زنان کرتی امسال به دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا به صورت مجازی از ۱۳ تا ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ برابر با ۲ تا ۱۱ آوریل ۲۰۲۱ در فرانسه در حال برگزاری است.