دسته : ورزشی
شماره : 13254227689
تاریخ : 14 اسفند 1399
جام حذفی پرتغال ؛ پورتو در حضور طارمی از صعود به فینال بازماند یاران مهدی طارمی باوجود 10 نفره شدن حریف نتوانستند به بازی برگردند و شکست تلخی را تجربه کردند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، دیدار برگشت نیمه نهایی جام حذفی پرتغال بین تیم های پورتو و براگا برگزار شد که در این دیدار مهدی طارمی بازی را از روی نیمکت آغاز کرد.

این مسابقه به میزبانی پورتو برگزار می شد و با توجه به نتیجه دیدار رفت که با تساوی یک بر یک به اتمام رسیده بود اگر نتیجه مسابقه بدون گل هم به اتمام می رسید تیم پورتو راهی فینال می شد. اما شرایط برای پورتو خوب پیش نرفت و در دقایق 9 و 14 دوبار دروازه خود را باز شده دید، مهدی طارمی در دقیقه 23 وارد زمین شد چراکه پورتو برای پیروزی به 3 گل نیاز داشت.

در ادامه اما تیم براگا بار دیگر به گل رسید تا شرایط دشوارتر شود، در دقیقه 30 پورتو یکی از گل های خورده را جبران کرد. در دقیقه 34 یکی از بازیکنان براگا اخراج شد تا نیمه اول با نتیجه 3 بر یک به سود براگا به اتمام برسد، پورتو برای صعود به 3 گل احتیاج داشت و این مسئله باعث شد تا در نیمه دوم سراپا حمله شود. تمام تلاش های پورتو در نیمه دوم تنها یک گل به همراه داشت که مارگا در دقیقه 75 به ثمر رساند.

درنهایت این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود براگا به پایان رسید تا در مجموع با نتیجه 4 بر 3 راهی فینال شود. یاران مهدی طارمی باوجود 10 نفره شدن حریف نتوانستند به بازی برگردند و شکست تلخی را تجربه کردند. دیگر دیدار نیمه نهایی بین تیم های بنفیکا و اشتوریل برگزار خواهد شد.