دسته : ورزشی
شماره : 13254227485
تاریخ : 6 اسفند 1399
دادکان : وضعیت کنونی فوتبال خواسته مسئولان بوده است هرکسی برای ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب شود باید مقبولیت اجتماعی داشته باشد چون این پست مقبولیت نمی آورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، انتخابات فدراسیون فوتبال هفته آینده برگزار خواهد شد و صندلی ریاست این فدراسیون برای 4 سال در اختیار یکی از نفراتی قرار خواهد گرفت که در سال های گذشته متصدی آن نبودند. با این حال دیدگاه های مختلفی در مورد این انتخابات و شرایط کنونی فوتبال ایران وجود دارد، یکی از مخالفان سرسخت مسئولان کنونی فوتبال محمد دادکان است که در گذشته ریاست فدراسیون را بر عهده داشته است.

محمد دادکان از روسای سابق فدراسیون فوتبال می باشد که به اذعان بسیاری از علاقمندان و پیشکسوتان فوتبال ، دوران ریاست دادکان از سالم ترین دوره های فدراسیون فوتبال محسوب می شود. با توجه به کاندید شدن علی کریمی برای انتخابات فدراسیون فوتبال ، همه منتظر بودند تا دادکان حمایت خود را از کریمی اعلام کند اما چنین اتفاقی رخ نداد. درواقع دادکان حمایت مستقیم از علی کریمی نداشت و به نوعی شانسی برای رسیدن وی به ساختمان فدراسیون نمی دید.

علی کریمی در قلب مردم جای دارد


دادکان در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون ورزش کارگری در مورد حمایت خود از علی کریمی اظهار داشت:
علی کریمی برای ریاست فدراسیون فوتبال چه انتخاب شود و چه نشود، در قلب مردم جای دارد. به اعتقاد من هرکسی برای ریاست فدراسیون فوتبال انتخاب شود باید مقبولیت اجتماعی داشته باشد چون این پست مقبولیت نمی آورد.

وی درباره فساد در فوتبال ایران هم گفت: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند که خداوند محیط و جامعه ای را به تباهی و فساد نمی برد مگر این که خود مسئولین بخواهند، مسئولین ما خود می خواستند که فوتبال به اینجا کشیده شده است.