دسته : ورزشی
شماره : 13254227425
تاریخ : 4 اسفند 1399
برخورد ناشایست با تکواندوکار المپیکی ایران در مطب پزشک فدراسیون برخورد عجیب و دور از شان یک ملی پوش المپیکی تکواندو درحالی رخ داد که بسیاری از ورزشکاران ایرانی در سال های اخیر با این ناملایمتی ها به کشورهای دیگر پناهنده شده اند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، آرمین هادی پور یکی از چهره های شناخته شده و جوان تکواندو ایران محسوب می شود که موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو هم شده است. هادی پور که برای معاینه پای خود به مطب یکی از پزشکان فدراسیون تکواندو رفته بود با رفتار عجیب و ناشایست روبرو شد.

چندی پیش اعلام شده که تکواندوکار المپیکی ایران با پارگی رباط صلیبی رو به رو شده تا کار سختی برای حضور و افتخارآفرینی در المپیک توکیو داشته باشد. هادی پور هفته گذشته پس از تحمل درد و برای معاینه زانوی خود به مطب یکی از پزشکان شاخص فدراسیون تکواندو می رود اما زمانی در حدود 3 ساعت پشت درب مطب منتظر می ماند تا توسط پزشک معاینه شود. او همچنین مبلغ 120 هزار تومان هم بابت ویزیت به پزشک فدراسیون پرداخت کرده است!.

تشخیص اشتباه پزشکان باعث آسیب شدید به زانوی هادی پور شد


مصدومیت زانوی آرمین هادی پور درحالی اتفاق افتاد که 5 ماه قبل این پزشک به همراه دیگر همکاران خود پس از معاینه زانوی آسیب دیده او و گرفتن MRI رسما اعلام کردند وی نیازی به عمل جراحی ندارد و مشکل او با فیزیوتراپی حل خواهد شد. حال با پاره شدن رباط صلیبی این ملی پوش، پزشکان اعلام کردند وی باید تحت عمل جراحی قرار گیرد که با توجه به نرسیدن او به المپیک توکیو این درخواست با مخالفت هادی پور ، کادرفنی تیم ملی تکواندو و رئیس فدراسیون مواجه شد.

برخورد عجیب و دور از شان یک ملی پوش المپیکی تکواندو درحالی رخ داد که بسیاری از ورزشکاران ایرانی در سال های اخیر با این ناملایمتی ها به کشورهای دیگر پناهنده شده اند. در رشته تکواندو هم استعدادهای زیادی تصمیم به حضور در رقابت های جهانی با پرچمی غیر از ایران نموده اند، باید دید واکنش فدراسیون تکواندو به رفتار پزشک شاخص این فدراسیون با ورزشکار المپیکی ایران چه خواهد بود.