دسته : توپ و تور
شماره : 13254227410
تاریخ : 4 اسفند 1399
درخشش لژیونرهای هندبال ایران در لیگ اروپا سعید حیدری راد و سید علیرضا موسوی دو بازیکن تیم دیناموبخارست رومانی در ادامه بازی های یورو لیگ به میدان رفتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، رقابت های هندبال در اروپا شب گذشته دنبال شد و لژیونر های ایرانی هم در قالب تیم های خود هم در لیگ داخلی و هم در لیگ اروپا به میدان رفتند.

محسن کرمیان لژیونر ایرانی تیم هندبال بجیلوار کرواسی در هفته پانزدهم لیگ این کشور مقابل تیم اومگا قرار گرفت. نیمه اول مسابقه با برتری 13 بر 10 یاران کرمیان به اتمام رسید، در نیمه دوم هم تیم بجیلوار عملکرد بهتری داشت و با برد 12 بر 10 در مجموع دو نیمه 25 بر 20 پیروز شد. محسن کرمیان در این دیدار عملکرد خوبی در خط دفاعی تیمش داشت و همچنین 2 گل را به ثمر رساند، بجیلوار با این برد 12 امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد.

دیناموبخارست با حضور بازیکنان ایرانی به برتری رسید


سعید حیدری راد و سید علیرضا موسوی دو بازیکن تیم دیناموبخارست رومانی در ادامه بازی های یورو لیگ به میدان رفتند. در دیدار معوقه هفته سوم این مسابقات تیم دیناموبخارست به مصاف نماینده اسلواکی رفت و با درخشش دروازبان ایرانی خود یعنی حیدری راد با حساب 32 بر 30 این تیم را شکست داد.

در ابتدای مسابقه هر دو بازیکن ایرانی در ترکیب دینامو حضور داشتند، حیدری راد نیمه اول را با 9 واکنش موفق پشت سر گذاشت اما موسوی موفق به گلزنی نشد. دیناموبخارست با این نتیجه 5 امتیازی شد و در گروه دوم رده پنجم را به خود اختصاص دادند. از هر گروه چهار تیم به دور بعدی صعود می کند و دینامو برای راهیابی به مرحله بعدی باید دیدارهای خود را به پیروزی پشت سر بگذارد.