دسته : اجتماعی
شماره : 13254226617
تاریخ : 4 بهمن 1399
طرح تست رایگان کرونا در ایستگاه های منتخب متروی تهران تمدید شد مسافران متروی تهران می توانند با مراجعه به پایگاه تست کرونا در دو ایستگاه منتخب متروی علی آباد و شوش نسبت به انجام تست رایگان کرونا اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، پس از استقبال مردم از طرح انجام تست رایگان کرونا در ایستگاه های منتخب متروی تهران این برنامه ادامه خواهد داشت. مدیریت ارتباطات و امور بین الملل و شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از تمدید تست رایگان کرونا خبر داد.

شرایط تست رایگان کرونا در ایستگاه علی آباد هم مهیا شد


به دلیل استقبال مسافران از برنامه تست رایگان کرونا در ایستگاه مترو شوش، متروی تهران این خدمات را در این ایستگاه تمدید و شرایط انجام تست در ایستگاه علی آباد را هم مهیا کرد. مسافران متروی تهران می توانند با مراجعه به پایگاه تست کرونا در دو ایستگاه منتخب متروی علی آباد و شوش نسبت به انجام تست رایگان کرونا اقدام کنند.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، این طرح به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و شرکت شهر سالم، با حضور کارشناسان حوزه سلامت در ایستگاه شوش تا روز پنج شنبه 9 بهمن ماه سال جاری و ایستگاه علی آباد تا روز شنبه 11 بهمن ماه 99 انجام می گیرد.