دسته : اجتماعی
شماره : 13254226518
تاریخ : 1 بهمن 1399
درخواست پلیس راهور از مردم : از وضعیت جاده ها را قبل از سفر مطلع شوید رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی همچنین به رانندگان توصیه کرد با تیم های پلیس راه و سایر سازمان های امدادی همکاری لازم را داشته باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی در مورد وضعیت جاده ها در شرایط جوی نامساعد توصیه هایی را به مسافران گوشزد کرد.

سرهنگ شیرانی اظهار داشت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارندگی و کاهش شدید دما در قسمت هایی از نیمه غربی، شمالی و شمال شرقی از امروز چهارشنبه تا پایان هفته، توصیه می شود از سفرهای غیر ضروری در جاده های این استان ها خودداری و در صورت سفر حتما تجهیزات زمستانی خودرو به خصوص زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

وی در ادامه گفت:

با توجه به بارندگی و برودت هوا احتمال لغزندگی جاده ها وجود داد و رانندگان باید با احتیاط کامل و رعایت سرعت مطمئنه در این جاده ها تردد کنند بر این اساس توصیه می شود، قبل از حرکت ار پر بودن باک سوخت خودرو اطمینان حاصل کنند. تیم های پلیس راه و همکاران زحمتکش در بخش های راهداری و سایر سازمان های امدادی آمادگی کامل برای خدمت رسانی و امداد را کسب کردند و در تلاش هستند در طول جاده ها مشکلی ایجاد نشود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی همچنین به رانندگان توصیه کرد با تیم های پلیس راه و سایر سازمان های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و قبل از سفر از آخرین وضعیت جاده ها مطلع شوند و به اطلاعیه های صادره در خصوص وضعیت جاده ها توجه کنند. هموطنان قبل از تردد در مسیر ها از طریق تلفن 88255555 یا 120 یا از طریق سایر سامانه های پلیس راهور ناجا همچون سایت راهور 120 از آخرین وضعیت راه ها مطلع شده و سپس وارد محورها شوند.