دسته : فناوری
شماره : 13254226490
تاریخ : 30 دي 1399
تولید صابون نانو قابل حمل برای ایام کرونایی یک شرکت خارجی شروع به تولید صابون‌های نانو را برای مقابله با ویروس کرونا و عرضه آن به بازار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، برای مقابله با شیوع کرونا یکی از شرکت‌های تولیدکننده صابون، صابون نانو تولید کرده است که این صابون‌ها با هدف کمک به مبارزه با ویروس کووید ۱۹ تولید و عرضه شده‌اند.

کی سی جابر، مدیرعامل شرکت که این صابون نانو را تولید می‌کند گفته است: برای شستشوی کامل دست یک قرص صابون حدود ۲ گرم وزن دارد کافی است. در حال حاضر این شرکت دست به عرضه بسته‌های ۲۰ قرص صابون در دو نوار با قیمت ۳۰ پوند زده است.

براساس سخنان مدیرعامل این شرکت هنوز هم بهترین و مناسب‌ترین راه برای رهایی از دست ویروس کرونا استفاده از کمی آب و صابون  است. طبق گفته مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا، استفاده از ضد عفونی کننده بر پایه الکل باید گزینه دوم شما باشد.

به گفته جابر، اوریل ایمارا یکی از اولین تولیدکنندگان این نوع صابون نانو در سطح دنیا است. این صابون برای آن دسته از افرادی که همیشه در حال حرکت و جابه‌جایی هستند و نمی‌توانند و یا نمی‌خواهند از صابون‌های مکان‌های عمومی مانند رستوران،مترو و.... استفاده کنند، مناسب است و کارایی بالایی دارد. این یک صابون درجه ۱ با ۷۶-۸۰ درصد ماده چرب (TFM) است.

اوریل ایمارا مستقر در گوژکود صابون‌های درجه ۱ تولید و صادر می‌کند. این شرکت دارای یک مرکز تحقیق و توسعه در گوژکود و واحدهای تولیدی در بمبئی، سولان در هیماچال پرادش است.