دسته : اجتماعی
شماره : 13254226467
تاریخ : 29 دي 1399
کشف بیش از 130 میلیارد ریال کالا و ارز قاچاق در کشور از هموطنان درخواست داریم که در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، جانشین رئیس پلیس امنیت پلیس اقتصادی ناجا از کشف انواع کالای قاچاق و به ارزش بیش از 130 میلیارد ریال در طی هفته گذشته خبر داد. سردار سهراب بهرامی امروز به تشریح جزئیات این خبر پرداخت.

برخورد با دانه درشت های حوزه قاچاق در دستور کار پلیس


سهرابی در این مورد اظهار داشت : با اقدامات تخصصی و تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز، طی هفته گذشته انواع کالای قاچاق شامل طلا ، ارز ، کفش ، عینک ، سوخت ، لوازم الکترونیکی ، مواد غذایی و شیر خشک در کشور کشف شده است.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا افزود: کارشاسان ارزش کالاها و ارز کشف شده را بیش از 130 میلیارد ریال برآورد کرده اند و همچنین کالاهای کشف شده به سازمان جمع آوری اموال تملیکی و سوخت قاچاق به شرکت ملی فرآورده های نفتی تحویل و 11 نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره به فرامین رهبری یادآور شد:

در حوزه قاچاق کالا و ارز کمامان برخورد قاطعانه با دانه درشت ها در دستور کار این پلیس قرار دارد. در همین زمینه از هموطنان درخواست داریم که در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.