دسته : بهداشت و درمان
شماره : 13254226346
تاریخ : 25 دي 1399
زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت تا فردا تمدید شد براساس بررسی و نیازسنجی صورت گرفته در حوزه سلامت کشور بالغ بر 185 هزار نیرو نیاز است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، سید کامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت درباره زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت اظهاراتی را مطرح کرد.

تقوی نژاد با بیان تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت گفت: تا پایان روز چهارشنبه 150 هزار نفر در این آزون نام نویسی کردند که درپی استقبال صورت گرفته و درخواست های واصله، مدت ثبت نام تا روز جمعه (فردا) تمدید شد.

بیش از 358 هزار پست در دانشگاه های علوم پزشکی بلاتصدی است


وی تعداد شاغلان دانشگاه های علوم پزشکی کشور را بیش از 522 هزار نفر عنوان و تصریح کرد: در مجموع 579 هزار و 174 پست سازمانی مصوب در دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور وجود دارد که از این تعداد 220 هزار و 629 پست با تصدی و 358 هزار و 545 پست بلاتصدی است و بقیه شاغلان به صورت تبصره ای، طرحی و شرکتی با این وزارتخانه همکاری دارند.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت تاکید کرد: براساس بررسی و نیازسنجی صورت گرفته در حوزه سلامت کشور بالغ بر 185 هزار نیرو نیاز است که انتظار داریم همکاری لازم در زمینه صدور مجوز جذب و بکارگیری نیروی انسانی برای رفع این چالش مهم همچنان تداوم داشته باشد.

در سال های اخیر تعداد زیادی بیمارستان افتتاح شده است


تقوی نژاد با اشاره به دستاوردهای مهم دولت در زمینه افتتاح و راه اندازی پروژه های عمرانی و بیمارستانی حوزه سلامت کشور ، افزود: در سال های اخیر تعداد زیادی بیمارستان، مرکز بهداشتی و درمانی، پایگاه اورژانس 115، بلوک زایمانی و اورژانس بیمارستانی، راه اندازی شد که این مراکز و بیمارستان ها، نیازمند تامین هرچه سریع تر نیروی انسانی برای خدمت رسانی مطلوب تر مردم هستند.