دسته : اجتماعی
شماره : 13254226332
تاریخ : 25 دي 1399
واکنش حناچی به دستگیری دو تن از شهرداران مناطق تهران ؛ تابع قانون هستیم خدمات صادقانه ی خانواده شهرداری و تلاش های مدیران آن در این شرایط نباید تحت الشعاع این موارد قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، روز گذشته خبرهایی مبنی بر بازداشت دو تن از شهرداران مناطق تهران منتشر شد. طبق اعلام رسانه ها ، حسن رحمانی شهردار منطقه 2  و مهناز استقامتی شهردار منطقه 8 تهران بازداشت شده اند، شنیده ها حاکی از آن است که برخی از معاونان این دو نیز بازداشت شدند.

هنوز دلایلی از بازداشت این افراد منتشر نشده است، اما پیروز حناچی شهردار تهران در واکنش به خبر بازداشت شهرداران مناطق 2 و 8 در صفحه توئیتری خود نوشت:

مدیریت فعلی شهرداری همواره در برخورد با فساد پیشتاز و پیش قدم بوده است و همانگونه که بارها اعلام کرده ایم در صورت کشف اسناد فساد و با دلایلی مبنی بر تخلف و یا ارائه مستندات از سوی نهادهای ذی صلاح، شهرداری تهران تابع قانون است و سریعا وارد عمل خواهد شد.

حناچی در ادامه پیام خود نوشته است : ضمن اینکه معتقدم فساد در هر دوره مدیریتی و توسط هر شخص مذموم است و مردم نباید احساس کنند در برخورد با آن تبعیضی وجود دارد. تاکید دارم خدمات صادقانه ی خانواده شهرداری و تلاش های مدیران آن در این شرایط نباید تحت الشعاع این موارد قرار گیرد.