دسته : ورزشی
شماره : 13254225501
تاریخ : 7 آذر 1399
توقف پرسپولیس در مسجدسلیمان و لغو دیدار تراکتور در روز پایانی هفته سوم لیگ برتر هفته چهارم لیگ برتر ایران از روز دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران روز گذشته با برگزاری سه دیدار ادامه پیدا کرد که تیم پرسپولیس در زمین نفت مسجدسلیمان متوقف شد. دیدار تیم های تراکتور و سپاهان هم که قرار بود در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شود، به دلیل بارش سنگین برف و نامساعد بودن شرایط زمین استادیوم به امروز موکول شد. 
 
پرسپولیس با ترکیب متفاوت امتیاز از دست داد
تیم های پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان درحالی مقابل هم قرار گرفتند که یحیی گلمحمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل نزدیک بودن مسابقه فینال لیگ قهرمانان آسیا، تیمش را با ترکیب متفاوت به میدان فرستاد. پرسپولیس در دیدار فینال علاوه بر عیسی آل کثیر که 6 ماه محروم شده است، وحید امیری و احسان پهلوان را هم به دلیل دریافت کارت در اختیار نخواهد داشت. از این رو گلمحمدی ترکیب نا آشنایی را روانه میدان کرد، تغییر ترکیب پرسپولیس به وضوح در بازی این تیم تاثیر گذاشته بود.
 
 
نیمه نخست این دیدار بدون گل و با موقعیت های اندک به پایان رسید، البته در دقیقه 40 پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شد که سیامک نعمتی این ضربه را به تیرک دروازه کوبید. در نیمه دوم حضور امیری و پهلوان در زمین باعث شد تا پرسپولیس نبض بازی را در دست بگیرد، درنهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و امتیازات تقسیم شد. پرسپولیس هرچند در سومین بازی هم گل نخورد اما مدافع عنوان قهرمانی لیگ تنها یک گل آن هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده و این مشکل گلزنی می تواند در ادامه برای پرسپولیس دردسرساز شود. 
 
در دیگر بازی های دیروز، تیم ذوب آهن در مقابل میهمان خود پیکان به تساوی یک بر یک رضایت داد. جهانی برای ذوب آهن و صالحی برای پیکان گلزنی کردند. تیم های شهرخودرو و نفت آبادان هم به تساوی یک بر یک رسیدند، معراج پورتقی برای شهرخودرو و طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی برای نفت آبادان گلزنی کردند. هفته چهارم لیگ برتر ایران از روز دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.