دسته : ورزشی
شماره : 13254225487
تاریخ : 5 آذر 1399
توماس باخ: ورزشکاران برای المپیک توکیو آماده شوند باخ اطمینان داد که بازی های المپیک توکیو با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، شیوع ویروس کرونا موجب شد تا رقابت های المپیک توکیو که قرار بود در تابستان سال جاری برگزار شود با تاخیر یکساله مواجه گردد. در این مدت گمانه زنی های فراوانی در مورد آینده برگزاری المپیک مطرح شد، مقامات ژاپنی با تردید راجب برگزاری المپیک توکیو صحبت می کردند اما گویا رئیس کمیته بین المللی المپیک از برگزاری المپیک توکیو در سال آینده مطمئن است. 
 
پیام ویدئویی باخ برای ورزشکاران
توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک در بازدید از دهکده ورزشکاران واقع در توکیو، پیامی ویدئویی را خطاب به ورزشکاران ارسال و ضمن تاکید بر اهتمام لازم برای برگزاری بیاد ماندنی ترین بازی های المپیک از آنان خواست تا برای بازی ها آماده شوند. این پیام ویدئویی در بالکن یکی از بلندترین برج های اقامتی در دهکده ورزشکاران توکیو 2020 ضبط و بر روی وبسایت آی او سی بارگذاری شده است. باخ در این پیام عنوان داشت: 
 
"من بسیار خوشحال هستم که می توانم در اینجا از دهکده المپیک در توکیو به شما سلام کنم، برای این بازی های المپیک آماده شوید و حتی بیشتر تمرین کنید. حتی در این شرایط سخت بسیاری از شما و بیشترین شما در این لحظه حضور دارید، اما اگر دوباره به اطراف خود بنگرید به نظر می رسد ارزش تلاش کردن را دارد. "
 
تامین بودجه برای واکسیناسیون انبوه بازدیدکنندگان المپیک
باخ اطمینان داد که بازی های المپیک توکیو با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و این درحالی است که کمیته بین المللی المپیک در نظر دارد تا بودجه برنامه واکسیناسیون انبوه را برای آن دسته از افرادی که قصد دارند از توکیو دیدن کنند، تامین نماید. رئیس کمیته بین المللی المپیک هفته گذشته برای دیدار با نخست وزیران جدید و سابق ژاپن به توکیو سفر و از دهکده ورزشکاران بازدید کرد. المپیک توکیو با تاخیر یکساله به دلیل شیوع ویروس کرونا از اول خرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد.