دسته : ورزشی
شماره : 13254225436
تاریخ : 1 آذر 1399
لیگ برتر فوتبال ؛ استقلال بازی برده را در دقیقه 90 باخت! در مهم ترین دیدار امروز از هفته دوم لیگ برتر تیم پرسپولیس در استادیوم آزادی میزبان نفت آبادان می باشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، در ادامه هفته دوم از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس روز گذشته 3 دیدار برگزار شد. در مهم ترین دیدار تیمهای فولاد خوزستان و استقلال تهران مقابل هم قرار گرفتند که در پایان این تیم میزبان یعنی فولاد بود که موفق شد به برتری دست پیدا کند. 
 
نکونام بازهم در مقابل استقلال تسلیم نشد
تیم های فولاد خوزستان و استقلال در حالی به مصاف هم رفتند که حضور دو مربی استقلالی روی نیمکت دو تیم از نکات جالب توجه این دیدار بود. استقلال که در هفته نخست با برتری 2 بر صفر مقابل مس رفسنجان روحیه مضاعفی گرفته بود، سعی در ادامه روند خوب خود داشت. در سوی مقابل تیم فولاد با تساوی در هفته اول به مصاف استقلال آمده بود و قصد داشت تا به اولین پیروزی خود دست پیدا کند. نیمه نخست این مسابقه درحالی با نتیجه بدون گل به اتمام رسید که دو تیم موفق به خلق موقعیت 100 درصدی گل روی دروازه یکدیگر نشدند.
 
 
در نیمه دوم ابتدا تیم میهمان یعنی استقلال در دقیقه 63 توسط غفوری از روی نقطه پنالتی به گل دست پیدا کرد، در ادامه اما این تیم فولاد بود که جریان بازی را در دست گرفت. در دقیقه 74 فرشاد احمدزاده با ضربه سر به زیبایی دروازه استقلال را باز کرد تا گل تساوی فولاد به ثمر برسد، فولاد برای زدن گل پیروزی بخش به حملات خود ادامه داد تا در دقیقه 90 صاحب ضربه پنالتی شد که پریرا این ضربه را تبدیل به گل کرد. به این ترتیب استقلال نخستین شکست فصل را در هفته دوم متحمل شد و فولاد به برد ارزشمند رسید. 
 
گل گهر با قلعه نویی صدرنشین لیگ شد
در دیگر بازی های روز گذشته، تیم گل گهر سیرجان با برتری 2 بر صفر در شهرآورد کرمان مقابل مس رفسنجان به دومین پیروزی متوالی خود دست پیدا کرد. هر دو گل این بازی توسط گادوین منشا به ثمر رسید، گل گهر که با هدایت امیر قلعه نویی سرمایه گذاری کلانی را برای لیگ بستم کرده است با 6 امتیاز به صدر جدول رفت. تیم های ذوب آهن و ماشین سازی هم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
 
 
در مهم ترین دیدار امروز از هفته دوم لیگ برتر تیم پرسپولیس در استادیوم آزادی میزبان نفت آبادان می باشد.