دسته : بین الملل
شماره : 13254225432
تاریخ : 30 آبان 1399
وکیل ترامپ: سر دموکرات‌ها باید بریده شود رودی جولیانی وکیل ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز بار دیگر دموکرات‌ها را به تقلب در انتخابات آمریکا متهم کرد و گفت که باید سر دموکرات‌ها را بریده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین به نقل از فاکس‌نیوز، رودی جولیانی  بار دیگر جو بایدن را به تقلب در انتخابات اخیر آمریکا  متهم کرد و گفت دموکرات‌ها بیش از ۲ میلیون رای را به نفع بایدن دزیده‌اند. 

جولیانی: «اوایل رقابت‌های انتخاباتی، یک شرکت آلمانی فعال در امور انتخابات به ستاد بایدن (برای تقلب در انتخابات) پیشنهاد چاپ تعرفه‌های رای اضافی داده بود. روسای دموکرات افراد بسیار، بسیار بدی هستند، می‌خواهند ما را نابود کنند. آن ها انسان های عادی نیستند». 

وکیل ترامپ در ادامه افزود: از وقتی که کلینتون حزب دموکرات را به سرقت برده، این حزب روزبه‌روز فاسدتر و فاسدتر می‌شود 

دونالد ترامپ و کارزار انتخاباتی او معتقدند که تقلب گسترده‌ای در انتخابات ریاست جمهوری به نفع بایدن رخ داده است. دستیار جولیانی پیش از این گفته بود که که مدارک وقوع تقلب حاضر است ولی آن‌ها فرصت ارائه آن‌ها را در هیچ دادگاهی پیدا نمی‌کنند. 

جو بایدن با پیروزی در ایالت‌های کلیدی همچون پنسیلوانیا، جورجیا، ویسکانسین و میشیگان نهایتا ترامپ را شکست داد و تا دو ماه دیگر به طور رسمی فعالیت خود در کاخ سفید را آغاز خواهد کرد