دسته : ورزشی
شماره : 13254225313
تاریخ : 21 مهر 1399
شجاع خلیل زاده به الریان قطر خواهد پیوست هرچند خلیل زاده با پرسپولیس قرارداد دارد اما با توجه به بندی که در قراردادش وجود دارد می تواند با پرداخت درصدی از مبلغ انتقال خود به باشگاه پرسپولیس از تیم جدا شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، تیم پرسپولیس که موفق شد با پشت سر گذاشتن رقبا به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند اکنون با مشکل جدایی بازیکنان مواجه شده است. درخشش بازیکنان این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان موجب شده تا باشگاه های عربی خواهان جذب این نفرات شوند، در این بین گویا شجاع خلیل زاده مدافع مستحکم پرسپولیس با یک باشگاه قطری به توافقات اولیه دست پیدا کرده است. 
 
انتقال قطعی خلیل زاده به الریان قطر تا چند روز آینده
در همین زمینه نشریه "استادالدوحه" قطر امروز در گزارشی درباره احتمال پیوستن شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش پرسپولیس به لیگ ستارگان قطر نوشت: باشگاه الریان در آستانه جذب شجاع خلیل زاده بازیکن پرسپولیس قرار دارد، انتظار می رود این بازیکن تا چند روز آینده برای پیوستن به الریان راهی دوحه شود و در هفته چهارم لیگ ستارگان بازی کند. خلیل زاده در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2020 در دوحه به همراه پرسپولیس ایران خوش درخشید. این بازیکن نقش کلیدی در رسیدن تیم ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت.
 
الریان در صورت امضای قرارداد با خلیل زاده لیست لژیونرهایش تکمیل می شود چون یاسین براهیمی، یوهان پلی، فرانک کوم و مرکادو 4 لژیونر تیم هستند و با انتقال مدافع ایرانی به عنوان سهمیه آسیایی پرونده جذب بازیکنان خارجی بسته می شود. 
 
 
شجاع خلیل زاده درحال حاضر به همراه تیم ملی فوتبال ایران در اردوی ترکیه به سر می برد تا در دیدار روز سه شنبه تیم ملی ایران مقابل تیم ملی شرکت کند. باید منتظر ماند و دید که آیا خلیل زاده پس از بازگشت به قطر خواهد رفت یا برای ماندن در پرسپولیس توافق می کند. هرچند خلیل زاده با پرسپولیس قرارداد دارد اما با توجه به بندی که در قراردادش وجود دارد می تواند با پرداخت درصدی از مبلغ انتقال خود به باشگاه پرسپولیس از تیم جدا شود. 
 
رسانه های قطری در چند روز گذشته خبر توافق بشار رسن دیگر ستاره پرسپولیس را با باشگاه القطر منتشر نمودند اما مدیربرنامه های این بازیکن اعلام کرد که بشار مطالبات خود را از پرسپولیس دریافت کرده و به زودی برای حضور در تمرینات راهی تهران خواهد شد.