دسته : ورزشی
شماره : 13254225022
تاریخ : 21 مرداد 1399
قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی؛ شهرآورد سوم فصل در راه است پرسپولیس و استقلال در روزهای 4 یا 5 شهریور ماه باید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با یکدیگر دیدار کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، شب گذشته بود که دیدار معوقه از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برگزار شد و تیم استقلال با شکست سپاهان به نیمه نهایی رسید. قرعه کشی مرحله نیمه نهایی هم امروز برگزار شد و تیم های پرسپولیس و استقلال برای رسیدن به فینال باید به مصاف هم بروند. 

دربی اضافی فصل در نیمه نهایی جام حذفی

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 15 امروز و به صورت آنلاین برگزار شد، در این مرحله تیم های پرسپولیس، تراکتور، نفت مسجدسلیمان و استقلال حضور داشتند. براساس قرعه کشی تیم های پرسپولیس و استقلال برای رسیدن به دیدار نهایی باهم رقابت می کنند، تراکتور و نفت مسجدسلیمان هم دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد. تراکتور در تبریز میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود، پرسپولیس و استقلال هم در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی دربی متفاوتی را برگزار می کنند. 

چهارمین شهرآورد پایتخت در جام حذفی

پرسپولیس و استقلال در جام حذفی تاکنون 3 بار مقابل هم قرار گرفته اند که سهم هرکدام یک پیروزی بوده و یک دیدار هم در وقت قانونی بدون گل به پایان رسیده است. آخرین دیدار دو تیم در جام حذفی به یک چهارم نهایی سال 1390 بر می گردد که استقلال با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید. پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل گذشته این جام درصدد دفاع از عنوان قهرمانی خود می باشد، پرسپولیس تاکنون 6 بار فاتح جام حذفی شده و استقلال هم با 7 قهرمانی رکورددار است. 

به این ترتیب تیم های پرسپولیس و استقلال در روزهای 4 یا 5 شهریور ماه باید در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با یکدیگر دیدار کنند.