دسته : فناوری
شماره : 13254224931
تاریخ : 10 مرداد 1399
انتشار اولین تصاویر از تلفن همراه تاشوی سامسونگ شایعات حاکی از آن هستند که اسمارت فون تاشو سامسونگ همانند مدل قبلی خود با قیمت 2000 دلار به بازار عرضه خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از آی‌تی‌رسان، اخیرا یک تصویر از اسمارت فون تاشو گلکسی Z فولد 2 منتشر شده است که طراحی نمای جلوی آن را فاش می کند. کمتر از یک هفته به رویداد Unpacked سامسونگ باقیمانده و انتظار می رود که در روزهای آتی نشست های بیشتری را درباره دستگاه هایی که در این رویداد معرفی می شوند، شاهد باشیم.
 
اطلاعات زیادی راجب این اسمارت فون منتشر نشده است

تصویر مذکور توسط یک کاربر در توئیتر انتشار یافته است، صفحه اصلی دستگاه و طراحی آن تائید می کند که تصویر زیر متعلق به گلکسی Z فولد 2 می باشد. در این تصویر شکاف بزرگ دوربین سلفی در مرکز بالایی نمایشگر سمت راست دیده می شود، این شکاف به جای حفره پانچ شده موجود در گلکسی فولد قرار گرفته است. با توجه به کیفیت تصویر نمی توان اندازه دقیق این شکاف را مشخص کرد، اما ظاهر آن نشان می دهد که در جلوی تلفن فقط یک دوربین سلفی وجود دارد. همچنین تاکنون اطلاعات دیگری درباره تلفن تاشو گلکسی Z فولد 2 منتشر نشده است.
 
 
در این میان شایعات حاکی از آن هستند که اسمارت فون تاشو سامسونگ همانند مدل قبلی خود با قیمت 2000 دلار به بازار عرضه خواهد شد. به علاوه، صفحه نمایش اصلی آن با نرخ رفرش 120 هرتز و نمایشگر خارجی 6.23 اینچ در بدنه تعبیه شده اند. دوربین اصلی از سه لنز بهره می گیرد که رزولوشن سنسور اصلی آن معادل 64 مگاپیکسل است. این تلفن به همراه نلفن های پرچمدار سری گلکسی نوت 20 در رویداد اتی سامسونگ که در تاریخ 15 مرداد برگزار می شود، معرفی خواهد شد.