دسته : ورزشی
شماره : 13254224917
تاریخ : 8 مرداد 1399
علیرضا بیرانوند اولین تمرین خود را با تیم جدیدش انجام داد + تصاویر صفحه اینستاگرام این باشگاه، با انتشار تصاویری از تمرین بیرانوند با آنتورپ به این ملی پوش ایرانی تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، علیرضا بیرانوند دروازبان تیم ملی فوتبال ایران که مدتی قبل برای شرکت در تمرینات تیم جدید خود راهی بلژیک شده بود سرانجام در تمرین تیم آنتورپ حضور یافت. دروازبان سابق پرسپولیس که 2 هفته در قرنطینه حضور داشت، روز گذشته قرارداد سه ساله خود را با تیم بلژیکی رسمی کرد.
 
تمجید بلژیکی ها از علیرضا بیرانوند

حضور بیرانوند در آنتورپ با تمجیدهای زیادی از سوی رسانه های بلژیکی و همچنین شخص مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم های ملی ایران و بلژیک همراه بود و روز گذشته صفحه اینستاگرام این باشگاه، با انتشار تصاویری از تمرین بیرانوند با آنتورپ به این ملی پوش ایرانی تبریک گفت. همچنین در توضیحات تصاویر تمرین بیرانوند با تیم بلژیکی نوشته شده است که به زودی قرارداد سه ساله این بازیکن به طور رسمی در استادیوم بوسیل امضاء خواهد شد. این مراسم احتمالا با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور جمعی از هواداران و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد. 
 
 
 
علیرضا بیرانوند 4 سال موفق را با کسب قهرمانی های متوالی در پرسپولیس پشت سر گذاشت، او همچنین در تیم ملی هم رکوردهای استثنائی را خلق کرد. کمترین گل خورده در مقدماتی جام جهانی و رکورد بسته نگه داشتن دروازه تیم ملی از موفقیت های وی به شمار می رودف اوج کار بیرانوند هم در جام جهانی 2018 و مقابل پرتغال بود که ضربه پنالتی بهترین بازیکن وقت جهان یعنی رونالدو را مهار کرد. علیرضا اکنون در بلژیک به دنبال ماجراجویی تازه ایست، او که خیلی دیر و در 27 سالگی لژیونر شده اما با توجه به پست خود می تواند سال زیادی را در اروپا سپری کند.