دسته : فناوری
شماره : 13254224800
تاریخ : 26 تير 1399
تشک هوشمند نوآوری جدید شرکت شیائومی تشک هوشمند ضخامتی برابر 26 سانتی متر دارد که 3 سانتی متر آن، لاتکس طبیعی ایتالیایی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از دیجیاتو، این تشک می تواند به صورت هوشمند بخش های راست و چپ را تشخیص دهد و همچنین به طور مناسب نرمی و سفتی را نیز تنظیم می کند. این محصول ویژگی های جذاب زیادی دارد که برای مثال می توان به حالت خواب یوگا، دستیار هوشمند XIAOAI، سیستم گرمایش مادون قرمز گرافینی و لرزش برای آلارم اشاره کرد. 

تشک شیائومی از الگوریتم های هوشمند بهره می برد

این تشک از الگوریتم های هوشمند بهره می برد که با استفاده از آن ها می تواند به صورت خودکار بدن انسان را حس کرده، از آن نقشه تهیه کند و فشار مناسب کیسه هوا برای بدن را محاسبه کند. این فرایند تنها 20 ثانیه طول می شکد و برای هر کاربر نیز متفاوت است. کاربران می توانند میزان سفتی تشک را توسط برنامه MI APP شخصی سازی کنند، علاوه بر اپلیکیشن MIJIA، کاربران می توانند این محصول را به وسیله ریموت وایرلس و همچنین دستیار هوشمند کنترل کنند. 

تشک هوشمند ضخامتی برابر 26 سانتی متر دارد که 3 سانتی متر آن، لاتکس طبیعی ایتالیایی است. فنرهای مستقل به همراه کیسه هوا مستقل 6 ناحیه ای امکان پشتیبانی مناسب از ستون فقرات را فراهم  می کنند. این محصول شیائومی به سیستم پایش خواب مجهز شده که می تواند از ژست خواب کاربر، میزان آرامش، سطح خواب، مدت زمان خواب و وضعیت فیزیکی که در کیفیت خواب کاربران تاثیر دارند، گزارش ارائه دهد.

این تشک در دو مدل به فروش می رسد

تشک هوشمند شیائومی در دو مدل به فروش می رسد که مدل ارزان تر که ابعادی برابر 150*200*26 سانتی متر ، با قیمت 714 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. پس از اتمام کمپین سرمایه گذاری جمعی، این تشک هوشمند با قیمت 972 دلار وارد بازار خواهد شد.