دسته : ورزشی
شماره : 13254224796
تاریخ : 26 تير 1399
نتایج مهم فوتبال در اروپا؛شکست لیورپول و برتری پرگل میلان لیورپول با 93 امتیاز در صدر قرار دارد و با این شکست فرصت رسیدن با 100 امتیاز را از دست داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، رقابت های فوتبال در سه لیگ معتبر اروپایی هفته های پایانی خود را پشت سر می گذارد. شب گذشته دیدارهایی مهم از دو لیگ ایتالیا و انگلیس برگزار شد که در حساس ترین آنها تیم آرسنال موفق شد میهمان خود لیورپول را شکست دهد.
 
لیورپول رویای 100 امتیازی شدن را از دست داد

از هفته 36 رقابت های لیگ جزیره تیم های آرسنال و لیورپول به مصاف هم رفتند، لیورپول که قهرمانی خود را مسجل کرده به دنبال رکوردشکنی و کسب 100 امتیاز در یک فصل بود. در این دیدار ابتدا "مانه" در دقیقه 20 دروازه میزبان را گشود، اما این پایان کار در نیمه نخست نبود و در ادامه "لاکازت" در دقیقه 32 و "نلسون" در دقیقه 44 برای آرسنال گلزنی کردند، نیمه اول با همین نتیجه به اتمام رسید. 
 
 
در نیمه دوم شاگردان کلوپ حملات خود را افزایش دادند اما دفاع خوب آرسنال مانع از گلزنی آنها شد، این دیدار درحالی به سود آرسنال به پایان رسید که براساس آمار تیم میزبان تنها 3 موقعیت گلزنی داشت اما در سوی مقابل لیورپول با 23 خلق موقعیت این دیدار را واگذار کرد. لیورپول با 93 امتیاز در صدر قرار دارد و با این شکست فرصت رسیدن با 100 امتیاز را از دست داد، آرسنال هم با 53 امتیاز امیدی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ندارد. 
 
در دیگر دیدار مهم لیگ جزیره، تیم منچسترسیتی مقابل بورنموث قرار گرفت که درنهایت موفق شد با نتیجه 2 بر یک به برتری برسد. در این دیدار "سیلوا" و "ژسوس" برای میزبان گلزنی کردند، منچسترسیتی که پیش از این مقام دوم خود را مسجل کرده بود با این برد 75 امتیازی شد. در سوی مقابل بورنموث تنها با 31 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و کار سختی برای بقا در لیگ جزیره خواهد داشت. 
 
 
سری آ ؛ یوونتوس از شکست فرار کرد

در سری آ ایتالیا و از هفته 33 این رقابت ها تیم یوونتوس در زمین ساسولو مقابل این تیم قرار گرفت، در این دیدار ابتدا تیم میهمان با دو گل "ایگواینگ و "دانیلو" پیش افتاد. در ادامه اما ساسولو توسط "جوریچیچ" یکی از گل های خورده را جبران کرد، در نیمه دوم و در دقیقه 51 "براردی" گل تساوی بخش ساسولو را وارد دروازه یوونتوس کرد. سه دقیقه بعد بازهم تیم میزبان بود که توسط "کاپوتو" به گل سوم دست پیدا کرد.
 
 
در ادامه بازی اینبار نوبت به یوونتوس رسید که توسط "ساندرو" گل مساوی را به ثمر برساند، این دیدار با نتیجه 3 بر 3 به اتمام رسید. یوونتوس با این نتیجه 77 امتیازی شده و همچنان در صدر جدول باقی ماند، ساسولو هم با 47 امتیاز به کسب سهمیه لیگ اروپا امیدوار ماند.
 
میلان که روزهای خوبی را سپری می کند در زمین خود میزبان پارما بود، در این دیدار ابتدا تیم میهمان به گل دست پیدا کرد. در ادامه اما شاگردان پیولی در تیم میلان توسط "رومانیولی" ، "چالان اوغلو" و "کسیه" گلزنی کردند تا روسونری با نتیجه 3 بر یک به برتری دست پیدا کند. میلان با کسب این پیروزی 53 امتیازی شد تا در فاصله 5 هفته مانده به پایان رقابت ها همچنان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش کند.