دسته : ورزشی
شماره : 13254224726
تاریخ : 19 تير 1399
برنامه نمایندگان ایران در ادامه لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد دیدار های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملتهای آسیا در سال 2023 هم در ماه های اکتبر و نوامبر برگزار می شود که برنامه آن قبلا اعلام شده است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه ادامه رقابت های فوتبال باقیمانده در این قاره در سال 2020 را اعلام کرد. این سایت نوشت: به دنبال یکسری مباحث سازنده با انجمن های اعضای خود(MA)، لیگ ها و کلوپ ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا اکنون تقویم مسابقه ای برای جمع بندی مسابقات تیم های ملی، باشگاه و فوتسال در سال 2020 تهیه کرده است. 
 
رقابت های تیم ملی و باشگاه های آسیا و همچنین مسابقات فوتسال که برای ترکمنستان برنامه ریزی شده است، از ماه فوریه و مارس به تعویق افتاده اند، اما به لطف حمایت اعضا، لیگ ها و کلوپ ها، تصمیم به اتمام این رقابت ها امسال وجود دارد. "داتو ویندزور جان" در این مورد اظهار داشت: پس از جلساتی که با فدراسیون ها، باشگاه ها و لیگ ها داشتیم در مقطع فعلی می توانیم تصویر و آینده روشنی از فرصت هایی که برای فدراسیون ها به وجود آمده است ترسیم کنیم.
 
وی افزود: در مدت زمانی که بحث و گفتگو در کوالالامپور، دبی، دوحه و دهلی آغاز شد و به صورت آنلاین ادامه پیدا کرد به دنبال توافق برای تقویم مسابقات بودیم تا این اجازه را دهد مسابقات باشگاهی و تورنمنت ها را در سال 2020 به اتمام برسانیم.
 
برنامه رقابت های ملی در رده های مختلف سنی و مسابقات قهرمانی آسیا به شرح زیر است:
 
 
دیدار های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملتهای آسیا در سال 2023 هم در ماه های اکتبر و نوامبر برگزار می شود که برنامه آن قبلا اعلام شده است. برنامه دیدارهای باقیمانده از لیگ قهرمانان آسیا با حضور نمایندگان ایران به شرح زیر است:
 
گروه A گروه B گروه C گروه D
24 شهریور: الوحده-استقلال 24شهریور: الشباب-شهرخودرو 25 شهریور:التعاون پرسپولیس 25 شهریور:سپاهان-النصر
27شهریور: استقلال-الوحده 27شهریور:شهرخودرو-الشباب 28 شهریور:پرسپولیس-التعاون 28 شهریور:النصر-سپاهان
30 شهریور:استقلال-الشرطه 30 شهریور:شهرخودرو-الهلال 31 شهریور:پرسپولیس-الدحیل 31 شهریور:سپاهان-العین
2 مهر: استقلال-الاهلی 2مهر:شهرخودرو-پاختاکور 3 مهر: پرسپولیس-الشارجه 3 مهر: سپاهان-السد
دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی مسابقات در منطقه غرب در روزهای 5 و 6 مهر، یک چهارم نهایی 9 مهر، نیمه نهایی 12 آبان و فینال روز 5 آذر 99 برگزار خواهد شد.