دسته : ورزشی
شماره : 13254224653
تاریخ : 13 تير 1399
6 بازیکن فولادخوزستان به کرونا مبتلا شدند؛ همه نفرات تیم ناقل ویروس هستند! متاسفانه در آخرین تست کرونایی که انجام شد مشخص شد 6 بازیکن تیم و تعدادی از همراهان تیم به کرونا مبتلا شده اند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از تسنیم، تست کرونای 6 تن از بازیکنان فولادخوزستان مثبت اعلام شده و این تیم نمی تواند در دیدار با نساجی از آنان استفاده کند. این خبر را جواد نکونام سرمربی فولاد هم تائید کرده است، این تیم در نیم فصل دوم با 5 برد متوالی یکی از موفق‌ترین تیم های لیگ بود اما با مشکلات زیادی مواجه است. 
 
به چه قیمتی بازی ها را برگزار می کنید!
ایوب والی کاپیتان این تیم دچار پارگی رباط صلیبی شده و "پاتوسی" پس از رفتن به مرخصی هنوز بر نگشته است، حالا 6 بازیکن اصلی فولاد هم به کرونا مبتلا شده اند و نمی توانند در دیدار مقابل نساجی به میدان بروند. جواد نکونام در این مورد اظهار داشت: ما از روز اول تاکید داشتیم برگزاری بازی های لیگ در این شرایط خطرناک است، آقایان مسئول! به چه قیمتی بازی ها را برگزار می کنید؟. تاکید ما از اول بر این بود که اگر قرار به برگزاری بازی ها است باید قوی ترین پروتکل های بهداشتی رعایت شود. مثال زدم و گفتم که با مسئولان اوساسونا حرف زدم و اطلاعات دقیقی گرفتم، متوجه شدم آنجا بازیکنان در زمان تمرین حتی حق رفتن به رحتکن ، حق تغذیه داخل تیمی، حق تمرینات گروهی و... را ندارند. 
 
سرمربی فولادخوزستان افزود: همین حالا هم می گویم برگزاری لیگ خوب است اما نه با این شرایط، متاسفانه در آخرین تست کرونایی که انجام شد مشخص شد 6 بازیکن تیم و تعدادی از همراهان تیم به کرونا مبتلا شده اند. ما این را به سازمان لیگ هم گفته ایم، ولی تاکیدشان به برگزاری بازی است. این بازیکنان را قرنطینه کرده ایم تا ان‌شاءالله بتوانند دوره درمانی را سپری کنند. فولاد با مشکل کمبود بازیکن روبه‌روست، همانطور که می دانید ایوب والی را نداریم و پاتوسی هم موفق نشده به ایران بازگردد. 
 
 
همه بازیکنان تیم ناقل کرونا هستند
وی با بیان اینکه دو هفته قبل هم بدون 2 بازیکن کرونایی بازی کردند گفت: حالا هم 6 بازیکن کرونایی داریم، شهاب گردان هم محروم است. دنبال بهانه جویی نیستیم ولی از روز اول تاکید داشتیم برگزاری بیگ برتر با این شرایط می تواند صدماتی به تیم ها و بازیکنان بزند. ما با حداقل نفرات در لیگ برتر بازی می کنیم و باید از کل عوامل فولاد تشکر کنم که مرد و مردانه برای موفقیت تیم و باشگاه در تلاش هستند. 
 
نکونام در پایان تصریح کرد: ما نمی توانیم بازی کنیم، تمام نفرات من ناقل هستند و بیماری را انتقال می دهند، تیم های دیگر چه گناهی کرده اند؟! با اینکه بهترین عملکرد را داشتیم و بهترین نتیجه را گرفتیم، بازهم اعلام می کنم مخالف ادامه لیگ هستم.