دسته : ورزشی
شماره : 13254224643
تاریخ : 12 تير 1399
واکنش برخی از اهالی فوتبال به درگذشت سیروس گرجستانی مرحوم سیروس گرجستانی عضوی از تیم شاهین بود و به عنوان مدافع میانی در آن تیم حضور داشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، صبح امروز بود که "سیروس گرجستانی" بازیگر سینما و تلویزیون در سن 76 سالگی به دلیل عارضه قلبی درگذشت. گرجستانی از سال 1349 فعالیت هنری خود را شروع کرده بود و تا پیش از وفات در بیش از 50 فیلم سینمایی، 20 تئاتر و 70 سریال به ایفای نقش پرداخت. 
 
اما نکته جالب توجه و کمتر شنیده شده از این هنرمند محبوب، فعالیت وی در عرصه فوتبال به عنوان بازیکن حرفه ای است. مرحوم سیروس گرجستانی عضوی از تیم شاهین بود و به عنوان مدافع میانی در آن تیم حضور داشت، وی همبازی بزرگانی چون همایون بهزادی و حمید شیرزادگان بود. مرحوم گرجستانی طی مصاحبه ای راجب دوران فوتبال خود گفته بود: 
 
"آن موقع که دبیرستان بودم به مدت 4 سال در شاهین حضور داشتم، خیلی کوبیدم برم تیم ملی. رفقای من مثل همایون بهزادی و حمید شیرزادگان رفتند تیم ملی و من خیلی ناراحت بودم چرا نرفتم.ولی دیپلم که گرفتم حساب کردم و دیدم که باید کار کنم، ما زیاد دارا نبودیم، پدرم ندار بود، باید از پس مخارج زندگی برمی آمدم. آن موقع باشگاه ها پول نمی دادند، مجبور شدم در آن دورانی که میکوبیدم برم تیم ملی، پی کار باشم تا پول دربیارم. این شد که ورزش را کنار گذاشتم و در اداره تئاتر استخدام شدم."
 
پس از درگذشت این هنرمند محبوب و بازیکن سابق تیم شاهین، برخی از اهالی فوتبال هم در فضای مجازی به این ضایعه واکنش نشان داده و به خانواده مرحوم گرجستانی تسلیت گفتند.