دسته : ورزشی
شماره : 13254224639
تاریخ : 12 تير 1399
برتری خادم الشریعه مقابل حریف آمریکایی در رقابت های شطرنج جایزه نفر اول در این مسابقات 3000 دلار خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از ایسنا، باتوجه به شیوع ویروس کرونا و لغو بیشتر رقابت های ورزشی رشته شطرنج از جمله ورزش هایی بود که در اوایل کار باوجود لغو شدن بازی ها به صورت آنلاین رقابت های خود را ادامه داد. ساراسادات خادم الشریعه بانوی شطرنج باز ایران که مدتی است در رقابت رسمی حضور نداشته تصمیم گرفت در رقابت های شطرنج آنلاین سرعتی بانوان شرکت کند. 
 
در مرحله دوم این رقابت ها، بانوی شطرنج باز ایران با پیروزی 7 بر 3 مقابل حریف آمریکایی راهی مرحله بعد شد. فدراسیون جهانی شطرنج بعد از پیروزی خادم الشریعه خبر موفقیت او را اعلام کرد. خادم الشریعه در مرحله بعد باید به مصاف حریف روس خود برود. مسابقات جایزه بزرگ شطرتج سرعتی بانوان فیده با حضور چهره های برتر درحال پیگیری است، نفر اول بانوان جهان هم از شرکت کنندگان این رقابت های می باشد و موفق شده به دور بعدی صعود کند. 
 
 
ساراسادات خادم الشریعه که در رده چهاردهم بهترین شطرنج بازان بانوان جهان قرار دارد باید در مرحله بعدی به مصاف "الگا گریا" از روسیه برود. این مسابقات آنلاین در چهار مرحله انجام می شود که در هر مرحله 16 بازیکن به صورت حذفی بازی خواهند کرد، جایزه نفر اول در این مسابقات 3000 دلار خواهد بود.