دسته : ورزشی
شماره : 13254224620
تاریخ : 10 تير 1399
حمایت بازیکن منچستریونایتد از نواک جوکوویچ در مقابل انتقادات او تنها می خواست به تنیسور ها کمک کند تا در رقابتی شرکت کنند، به نظر من او کار اشتباهی نکرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از تسنیم، پس از مثبت اعلام شدن تست کرونای "نواک جوکوویچ" تنیسور مشهور صربستانی، او به عنوان چهارمین تنیسور از تورنمنت "آدریاتور" مبتلا به این ویروس شناخته شد. با وجود انتقادات فراوانی که به مرد شماره یک تنیس جهان برای برگزاری این تورنمنت صورت گرفت اما "نمانیا ماتیچ" هافبک منچستریونایتد از هموطن خود در برابر انتقادات دفاع کرد. 
 
پس از برداشته شدن محدودیت های امنیتی و بهداشتی در صربستان، جوکوویچ بلافاصله با دعوت تعدادی از ستارگان تنیس منطقه اروپای شرقی، اقدام به برگزاری تورنمنتی نمایشی در دو کشور صربستان و کرواسی با هدف جمع آوری کمک های خیریه کرد. با وجود ماهیت این تورنمنت و هدف برگزاری آن، از جوکوویچ به خاطر زمان بندی و شرایط برگزاری این رقابت در دو کشور صربستان و کرواسی انتقادات زیادی صورت گرفت. 
 
 
ماتیچ در گفت و گو با شبکه تلویزیونی "اسکای اسپورت" گفت: مردم باید درک کنند که شرایط در صربستان بهتر از انگلیس بود، برای همین دولت به مردم اجازه داد تا هرکجا می خواهند بروند و مراکز خرید و رستوران ها باز شد. با این شرایط آنها در صربستان زندگی عادی خود را از سر گرفتند، چون این کشور به مدت سه ماه در قرنطینه کامل بود. در این شرایط اجازه قدم زدن در خیابان هم داده نمی شد و کسی نمی توانست از خانه اش خارج شود، واقعا شرایط نسبت به انگلیس متفاوت بود. 
 
وی افزود: وقتی همه چیز به روال عادی خود بازگشت، شما برای انجام هر کاری که می خواهید آزادتر هستید. پیش از برگزاری تورنمنت "آدریاتور" یک بازی با حضور 20 هزار تماشاگر برگزار شد و کسی چیزی درباره اش نگفت. من تنها می خواهم بگویم که جوکوویچ مقصر نیست که این تورنمنت را برگزار کرد، او تنها می خواست به تنیسور ها کمک کند تا در رقابتی شرکت کنند، به نظر من او کار اشتباهی نکرد.