دسته : ورزشی
شماره : 13254224594
تاریخ : 8 تير 1399
مجازات سنگین در انتظار سردار آزمون به دلیل نقض پروتکل بهداشتی! سردار آزمون یکی از بازیکنانی است که گفته می شود قصد دارد در تابستان زنیت را ترک کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، باشگاه فوتبال زنیت روسیه به رفتار مهاجم ایرانی خود در زمان اپیدمی ویروس کرونا واکنش نشان داد، آزمون به دلیل نقض قوانین فاصله گذاری اجتماعی از سوی باشگاه در آستانه مجازات های سنگین و جدی انضباطی مالی قرار خواهد گرفت.

روز جمعه هفته گذشته و از رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ روسیه تیم زنیت به مصاف کرلا رفت که این دیدار به سود زنیت به اتمام رسید. روز بعد از مسابقهريال صفا هادی بازیکن تیم ملی عراق و سردار آزمون با یکدیگر ملاقات داشتند و همدیگر را در آغوش گرفتند که تصویر این ملاقات به سرعت در شبکه های مجازی منتشر شد. باشگاه زنیت پس از انتشار این تصویر و در واکنش به آن یادآور شد: بازیکن ما در زمینه همه گیری ویروس کرونا قوانین داخل باشگاه و تیم را نقض کرده و همچنین نگرش ناشایست خود را به این موضوع نشان داده است، این کار نه تنها سلامتی خود بلکه سلامتی خویشاوندان و اعضای تیم را به خطر می اندازد.

این بازیکن امروز تست کرونا را پشت سر گذاشت و در ساعات آینده نتیجه آن مشخص خواهد شد اما در هر صورت شدیدترین مجازات های انضباطی و مالی طبق پروتکل داخلی این باشگاه بر آزمون اعمال خواهد شد. سردار آزمون یکی از بازیکنانی است که گفته می شود قصد دارد در تابستان زنیت را ترک کند و از ناپولی به عنوان جدی ترین مشتری وی یاده شده است.