دسته : ورزشی
شماره : 13254224460
تاریخ : 26 خرداد 1399
حسن یزدانی محبوب ترین کشتی گیر جهان لقب گرفت رفتار و منش این دلاور جویباری نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان مورد توجه علاقمندان به کشتی قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، در روزهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا خبری از رقابت های کشتی در سراسر جهان نیست، اتحادیه جهانی کشتی سرگرمی های مجازی متنوعی را برای علاقمندان به این رشته ورزشی فراهم کرده است. در تازه ترین اتفاق، این اتحادیه یک رقابت مجازی را برای انتخاب محبوب ترین آزادکار جهان در صفحه رسمی اینستاگرامی خود برگزار کرد. 
 
پلنگ جویبار محبوب تر از تانک روس ها
اتحادیه جهانی کشتی نام شانزده تن از آزادکاران جهان را در جدول این رقابت قرار داده بود، از ایران هم "محمدحسین محمدیان" و "حسن یزدانی" حضور داشتند. محمدیان خیلی زود از دور رقابت کنار رفت اما حسن یزدانی رقبای خود را از پیش رو برداشت و در نیمه نهایی در کنار "عبدالرشید سعدالله‌یف" ایستاد. نابغه ایرانی در این جدال هم محبوبیت بیشتری را ازآن خود کرد و به مرحله فینال رسید، جایی که در مقابل "حسن علی اف" آزادکار آذربایجانی قرار گرفت.
 
مرد با اخلاق کشتی کشورمان در رقابت فینال هم با کسب 53 درصد آرا برنده شد و عنوان محبوب ترین کشتی گیر آزادکار جهان را به خود اختصاص داد. این عنوان نشان می دهد که رفتار و منش این دلاور جویباری نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان مورد توجه علاقمندان به کشتی قرار دارد. یزدانی که امید اول کشتی ایران برای کسب نشان طلا در المپیک توکیو می باشد، حالا با کسب این عنوان می توان گفت که حمایت هواداران در سراسر جهان را نیز به علاوه حمایت مردم خود خواهد داشت.