دسته : ورزشی
شماره : 13254224454
تاریخ : 26 خرداد 1399
شروع متفاوت تیم های مادریدی در لالیگا؛ پیروزی رئال و توقف اتلتیکو اتلتیکومادرید با کسب این نتیجه در شرایط سختی قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، رقابت فوتبال در اسپانیا از هفته گذشته آغاز شده و در ادامه مسابقات تیم های همشهری رئال و اتلتیکومادرید به مصاف رقبای خود رفتند. رئال مادرید که در زمین جدید خود میزبان ایبار بود به برد ارزشمند دست پیدا کرد اما شاگردان سیمئونه در آتلتیکو به تساوی رضایت دادند.
 
رئال نتیجه را در نیمه اول رقم زد
رئال مادرید در ورزشگاه "آلفردو دی استفانو" پذیرای ایبار پائین جدولی بود، شاگردان زیدان خیلی زود و در دقیقه 3 توسط "تونی کروس" به گل اول رسیدند. در دقیقه 29 هم "سرخیو راموس" روی پاس "ادن آزار" دروازه خالی ایبار را گشود، دقایقی بعد باز هم رئال مادرید و اینبار توسط "مارسلو" به گل سوم دست پیدا کرد. در دقایق پایانی رئالی ها فرصت زدن گل چهارم را هم داشتند اما این توپ وارد دروازه نشد تا نیمه نخست با همین نتیجه به اتمام برسد. 
 
 
در نیمه دوم تیم ایبار حملاتی را روی دروازه رئال ترتیب داد و بکبار هم توپ را به تیر دروازه کورتوآ کوبید، در دقیقه 61 ضربه"بیگاس" با برخورد به مدافعان میزبان وارد دروازه شد تا یکی از سه گل خورده جبران شود. در ادامه تیم ایبار یک فرصت مسلم گلزنی را هم از دست داد تا بازی با نتیجه 3 بر یک به سود رئال مادرید به پایان برسد.
 
زنگ خطر برای شاگردان سیمئونه به صدا درآمد
تیم های اتلتیکومادرید و اتلتیک بیلبائو در استادیوم "سن مامس" مقابل هم قرار گرفتند، در این دیدار ابتدا تیم میزبان یعنی بیلبائو توسط "مونیایین" در دقیقه 37 به گل دست پیدا کرد. اما این برتری تنها 2 دقیقه تداوم داشت، در دقیقه 39 "دیگو کاستا" در مصاف تک به تک به دروازبان میزبان توپ را به گل تبدیل کرد تا نیمه نخست با نتیجه تساوی به پایان برسد. 
 
 
در نیمه دوم هم علیرغم فرصت هایی که دو تیم خلق کردند، توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا با همان نتیجه نیمه اول این دیدار به اتمام برسد. اتلتیکومادرید با کسب این نتیجه در شرایط سختی قرار گرفت، جایی که با 46 امتیاز و 15 امتیاز اختلاف با بارسلونای صدرنشین شانسی برای قهرمانی ندارد و حتی ممکن است سهمیه لیگ قهرمانان را هم از دست بدهد.