دسته : چند رسانه ای
شماره : 13254224307
تاریخ : 15 خرداد 1399
هیوندای سانتافه 2021 رونمایی شد + تصاویر حدود ده روز پیش بود که هیوندای با انتشار تیزری از نمای روبروی سانتافه، از معرفی نسخه فیس‌لیفت این کراس‌اوور پرفروش در آینده نزدیک خبر داد. حال این اتفاق رخ داده و کره‌ای‌ها از مدل 2021 سانتافه به طور رسمی پرده‌برداری کرده‌اند.

حدود ده روز پیش بود که هیوندای با انتشار تیزری از نمای روبروی سانتافه، از معرفی نسخه فیس‌لیفت این کراس‌اوور پرفروش در آینده نزدیک خبر داد. حال این اتفاق رخ داده و کره‌ای‌ها از مدل 2021 سانتافه به طور رسمی پرده‌برداری کرده‌اند.

نسل جدید هیوندای سانتافه با تغییراتی چشمگیر برای اولین بار در ماه فوریه سال 2018 رونمایی شد و حالا کمپانی خودروسازی هیوندای مشتاقانه در حال ایجاد تغییرات جدید است و در آخرین اقدام خود به سراغ این خودروی شاسی بلند پرفروش جهانی رفته و چهره آن را با تغییراتی چشمگیر همراه کرده است تا علاقه مندان به داشتن این خودروی شاسی بلند، حساب ویژه ای بر روی آن باز کنند. هرچند تغییراتی هم بر روی پلتفرم این خودرو ایجاد شده تا علاوه بر ایمنی بالاتر و کنترل بهتر، زمینه استفاده از پیشرانه های هیبریدی و پلاگین هیبریدی بر روی آن وجود داشته باشد که پیش از این وعده توسعه و راه اندازی آنان را بر روی سانتافه داده بود.

اولین تغییراتی که با نگاه کردن به نسخه جدید هیوندای سانتافه متوجه آن خواهیم شد، ظاهر بروزرسانی شده و سنگین تر آن خواهد بود که در این خصوص سعی شده تا سانتافه یک پله از طراحی دیگر محصولات هیوندای بالاتر باشد. پیش از این شاهد نصب چراغ های اصلی در اطراف سپر و قرار گرفتن چراغ های مخصوص روز در جایگاه اصلی چراغ های جلو بودیم، اما حالا چراغ های مخصوص روز اتومبیل باریک تر و ظریف تر از قبل شده و همچنین به لطف استفاده از یک جلوپنجره بزرگ و بدون حاشیه، چراغ های اصلی روشنایی با جلوپنجره اتومبیل حالت یکپارچه به خود گرفته است. یکی از ویژگی های جالب طراحی چراغ ها، خطوط T شکل LED داخل آنان است که خطوط میانی به صورت موازی در یک راستا قرار گرفته و یک هماهنگی شگفت انگیز خلق کرده است.