دسته : ورزشی
شماره : 13254224303
تاریخ : 15 خرداد 1399
احتمال حضور ستاره فرانسوی در رئال مادرید بیشتر شد؛ امباپه اسپانیایی یاد گرفت هواداران تیم مادریدی هم به پیوستن این بازیکن به تیمشان علاقه نشان دادند

 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین، بسیاری از تیم های قدرتمند اروپایی به دنبال جذب ستاره جوان و آینده دار فوتبال فرانسه هستند. کیلیان امباپه که مورد توجه تیم هایی چون رئال مادرید، لیورپول، منچستر یونایتد، یوونتوس و منچسترسیتی قرار گرفته، رفتن به مادرید را به دیگر تیم ها ترجیح می دهد. از سوی دیگر هواداران تیم مادریدی هم به پیوستن این بازیکن به تیمشان علاقه نشان دادند و حتی در یک نظرسنجی او را بهترین گزینه برای جانشینی کریستیانو رونالدو قلمداد کردند.
 
در همین زمینه هافبک اسپانیایی پاریسن ژرمن که هم تیمی امباپه می باشد اظهار داشت بازیکن جوان این تیم زبان اسپانیایی را یاد گرفته و دوست دارد در رئال مادرید بازی کند. سارابیا در ادامه گفت: من هم با امباپه و هم با نیمار رابطه خوبی دارم، من و نیمار پیام های زیادی به هم می فرستیم، امباپه زبان اسپانیایی را به خوبی یاد گرفته و گاهی اوقات پاسخ من را به اسپانیایی می دهد، او شهر مادرید را هم دوست دارد. 
 
 
بازیکن اسپانیایی پاریسن ژرمن راجب تعطیلی لیگ فرانسه گفت: من هم با این تصمیم موافق بودم چراکه مهم کنترل و سیطره بر ویروس است. به خاطر لیگ قهرمانان اروپا 22 ژوئن به تمرینات گروهی خود باز میگردیم.