دسته : ورزشی
شماره : 13254224298
تاریخ : 15 خرداد 1399
شوک به پرسپولیس؛ بیرانوند چهارشنبه به بلژیک می رود و دیگر باز نخواهد گشت پرسپولیس باید 9 هفته باقی مانده از لیگ را بدون او به پایان برساند

 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین ، علیرضا بیرانوند دروازبان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی که مدتی قبل با امضای قراردادی 3 ساله به آنتورپ بلژیک پیوسته بود، روز چهارشنبه هفته آینده(21 خرداد) راهی این کشور خواهد شد تا در تست های پزشکی باشگاه آنتورپ شرکت کند. 
 
اما گویا این سفر به منزله جدایی همیشگی او از پرسپولیس خواهد بود و بیرانوند دیگر نمی تواند در ادامه لیگ برای این تیم به میدان برود، از قرار معلوم باشگاه بلژیکی به تاریخ چهارشنبه آتی برای دروازبان پرسپولیس بلیط تهیه کرده تا او بتواند پیش از آغاز تمرینات این تیم در تست های پزشکی شرکت کند. در همین زمینه باشگاه آنتورپ به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که پس از سفر بیرانوند به بلژیک این بازیکن دیگر حق بازگشت به تمرینات پرسپولیس را ندارد، چراکه از ابتدای تابستان امسال رسما بازیکن آنتورپ است.
 
 
 
با اعلام سازمان لیگ فوتبال هم قرار است از اواخر خرداد ماه لیگ نوزدهم پیگیری شود و حالا با سفر بیرانوند به بلژیک، پرسپولیس باید 9 هفته باقی مانده از لیگ را بدون او به پایان برساند. هرچند پیش از این فیفا اعلام کرده بود که به دلیل شیوه ویروس کرونا و تعطیلی لیگ ها قرارداد بازیکنان تیم ها تا پایان بازی های لیگ های مختلف تمدید خواهد شد، حال باید منتظر ماند و دید که واکنش باشگاه پرسپولیس به این شوک ناگهانی چه خواهد بود.