دسته : ورزشی
شماره : 13254224283
تاریخ : 14 خرداد 1399
سرمربی تیم ملی والیبال تا دوماه دیگر انتخاب می شود برای تعیین سرمربی تیم ملی فاکتورهای متعددی مطرح است

 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی رئیس این فدراسیون در ابتدای نشست هیئت رئیسه فدراسیون والیبال که روز گذشته برگزار شد اظهار داشت: پس از تغییر زمان بازی های المپیک و تغییر زمان لیگ ملت ها، فدراسیون تصمیم به پایان همکاری با ایگور کولاکوویچ گرفت، زیرا شرایط برای فعالیت در تیم ملی بزرگسالان در سال جاری مهیا نبود. 
 
داورزنی گفت: با کولاکوویچ تسویه حساب کردیم و از این بابت مشکلی وجود ندارد، اگر قطع همکاری انجام نمی شد، تا پایان شهریورماه باید 90 هزار یورو به این مربی پرداخت می کردیمف در شرایطی که هیچ برنامه و مسابقه ای هم پیش رو نبود و این اقدام گامی مهم برای حفظ منافع ملی بود. برای انتخاب سرمربی جدید تیم ملی هم نشست های مشورتی و هم اندیشی با کارشناسان و متخصصان برای این موضوع برگزار کردیم، شرایط تیم ایران در بازی های المپیک و حریفان احتمالی این تیم در مرحله دوم را هم مورد بررسی قرار دادیم.
 
 
وی در ادامه افزود: از سوی دیگر زمانی برای پایان لیگ های ملی مشحص شده است و عملا بازیکنان لژیونر ایران تا پایان نیمه اردیبهشت ماه سال آینده امکان همراهی تیم ملی در اردو را نخواهند داشت، هرچند که تمرینات تیم ملی ایران از پنجم فروردین 1400 با بازیکنان داخلی شروع خواهد شد. برای تعیین سرمربی تیم ملی فاکتورهای متعددی مطرح است که باید به آنها دقت شود، در نشست های مشورتی هم نظرات مختلفی ارائه شده است و با جمع بندی آن ها در نشست هیات رئیسه باید تصمیم گیری شود. 
 
رئیس فدراسیون والیبال در پایان عنوان کرد: فرصت برای تصمیم گیری زیاد است و می توانیم دو دوماه آینده سرمربی تیم ملی را انتخاب کنیم، این کار باید تا شروع لیگ برتر ایران انجام شود تا سرمربی تیم ملی بازیکنان ایرانی را در لیگ های داخلی و خارجی زیر نظر داشته باشد.