دسته : فرهنگ و هنر
شماره : 13254224280
تاریخ : 13 خرداد 1399
نمایشگاه "همراه با ولایت" در باغ‌موزه‌ هنر ایرانی نمایشگاه آثار هنرمندان پیشکسوت حوزه هنری امروز (۱۳ خردادماه ۹۹ ) در فضای مجازی باغ ‌موزه‌ هنر ایرانی افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی ایران زمین، به مناسبت فرارسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، باغ‌ موزه هنر ایرانی با مشارکت حوزه هنری نمایشگاهی از آثار هنرمندان پیش‌کسوت حوزه هنری از ۱۱ هنرمند با عنوان "همراه با ولایت" در اینستاگرام باغ‌ موزه هنر ایرانی به‌ نمایش گذاشته می‌شود.

در این نمایشگاه آثار هنرمندان نقاش از جمله علی اسلامی مقدم، ایرج اسکندری، احمد خلیلی فرد، نـاصر  پلنگی، مصطفی گودرزی، غلامعلی اهری، کامیار صادقی، علیرضا خالقدادی، علی شیخی، حسن رزمخـواه، احمـدآقـا قلـی زاده روز سیزدهم تا شانزدهم خردادماه ٩٩ در اینستاگرام باغ‌ موزه هنر ایرانی  به نمایش درخواهد آمد.

باغ موزه هنر ایرانی که با نام باغ سپهبد نیز شناخته می‌شود، یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر تهران است که در منطقه الهیه قرار گرفته‌است. عمده شهرت این باغ موزه، به خاطر وجود ماکت‌هایی زیبا از جاذبه‌های گردشگری معروف ایران در آن است. این باغ در سال ۱۳۸۴ عملیات بازسازی کلی بر روی آن صورت گرفت. پس از بازسازی محوطه این پارک، مراکز فروش صنایع دستی و برخی محصولات فرهنگی – هنری، کارگاه‌های هنری و چند محوطه فضای سبز دیگر هم به این مجموعه اضافه شد.