دسته : فناوری
شماره : 13254224245
تاریخ : 12 خرداد 1399
شکایت برادر بزرگترین قاچاقچی تاریخ از شرکت اپل! کلاهبرداری اسکوبار از متقاضیان تلفن همراه
این نخستین بار نیست که نام روبرتو اسکوبار در اخبار فناوری مطرح می شود

 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایران زمین و به نقل از زومیت، روبرتو اسکوبار برادر بزرگتر پابلو اسکوبار مشهورترین قاچاقچی تاریخ بعد از هک شدن گوشی آیفون خود از شرکت اپل شکایت کرده است. اسکوبار مدعی شده یک هکر از طریق دسترسی به FaceTime او موفق  شده آدرس محل سکونتش را پیدا کند، اسکوبار از شرکت اپل درخواست غرامت 2.6 میلیارد دلاری کرده است.
 
روبرتو اسکوبار مدعی است که هکر پس از نفوذ به آیفون ایکس او و به دست آوردن آدرس محل سکونتش، یک نامه تهدید جانی برای وی ارسال کرده است. اسکوبار در شکایت نامه خود اعلام کرده یک کارمند اپل پیش از اینکه او این تلفن همراه را خریداری کند، او را قانع کرده که آیفون ایکس امن ترین گوشی موبایل موجود در جهان است. اسکوبار که مدعی شده پیش از این هم چندبار با تهدیدهای مختلف مواجه شده، معتقد است نیاز به امنیت بالایی دارد.
 
این نخستین بار نیست که نام روبرتو اسکوبار در اخبار فناوری مطرح می شود، اسکوبار سال گذشته و بعد از آغاز ثبت نام سفارش تلفن همراهی که مدعی ساخت آن بود به کلاهبرداری از مشتریان خود متهم شد. وی با تاسیس شرکتی به نام اسکوبار تلفن همراه تا شدنی تولید کرده که با قیمت بسیار پائین پیش فروش می شود اما بسیاری از متقاضیان می گویند تلفن همراهی که پول آن را پرداخت کرده اند هرگز به دست آنان نرسیده است.